“Obveščamo vas, da smo pri Telemachu po prejemu vašega vprašanja nemudoma ukrepali in raziskali primer uporabnice, ki je svojo negativno izkušnjo ob prejemu naše pošiljke delila na družabnem omrežju,” so za naš osrednji mariborski medij sporočili iz družbe Telemach. Spomnimo, včeraj smo pisali o spornem poslovanju omenjene družbe, ki je preko telefona kontaktirala uporabnico in ji ponujala sklenitev nove naročniške ponudbe. Gospa tega ni želela, a je po pošti vseeno prejela kuverto s pogodbo. Pošiljko je pri poštarju z elektronskim podpisom sprejel njen 13-letni sin, kar je za družbo zadostovalo, da je bila pogodba tako tudi sklenjena.
Dostavno podjetje ni zahtevalo osebnega dokumenta
Gospa je poročala, da je pošiljko v njeni odsotnosti podpisal njen 13-letni sin, kar je seveda nedopustno, saj je podjetje DPD, ki za nas opravlja dostavo, od naslovnikov obvezano zahtevati identifikacijo z osebnim dokumentom. DPD se uporabnici oziroma njenemu možu, ki je naročnik storitev pri Telemachu, zato iskreno opravičuje in zagotavlja, da do tovrstnih napak v prihodnje ne bo več prihajalo.
»V podjetju DPD prevzemamo odgovornost za nepravilno izveden postopek preverjanja istovetnosti prejemnika pošiljke oz. t. i. »ID check«. Zaradi časovne oddaljenosti dogodka (julij 2018) je preverjanje dogajanja z voznikom, ki je tistega dne vršil dostavo, oteženo, saj voznik za DPD storitev ne opravlja več. Vsem vpletenim se iskreno opravičujemo. V zvezi z obravnavanim dogodkom smo se že zavzeli za učinkovite sistemske rešitve, ki podobnih napak v prihodnje nikakor ne bodo dopuščale,« je povedal direktor poslovanja Jakob Bertole iz podjetja DPD.
Stremimo k transparentnemu poslovanju
Tudi pri Telemachu obžalujejo neljubi dogodek in se opravičujejo vsem prizadetim, še posebej pa omenjeni uporabnici, ki so jo, kakor pišejo, tudi sami kontaktirali. “Pospešeno izvajamo vse ukrepe, da v bodoče preprečimo takšne in podobne situacije. Pri tem poudarjamo, da vselej stremimo k transparentnemu in odgovornemu poslovanju ter se distanciramo od zavajajočih prodajnih praks,” je zapisala odgovorna za odnose z javnostjo pri družbi Telemach.