Sedem sedežev, 480 kilometrov dosega, veliko moči. Atributi, s katerimi želi Tesla parirati preostalim tekmecem premijskega razreda.

Tesla je razširila svojo paleto s športnim terencem srednje velikosti, imenovanim model Y. Avtomobil temelji na uspešnem modelu 3, ki je na voljo od leta 2017. Model Y naj bi na ceste zapeljal jeseni 2020, to so besede Teslinega prvega moža Elona Muska.

Model Y je oblikovno podoben Modelu 3, vendar z višjo oddaljenostjo od tal. Vozilo je opremljeno z baterijo, ki zagotavlja 480 km dosega in zagotavlja prostor sedmim potnikom. 39.000 dolarjev naj bi bila vstopna cena tega športnega terenca, s katerim želi Tesla dodatno pospešiti svojo rast in s tem povečati pritisk na konkurenčne premijske znamke. Musk je deloval zelo prepričan, da bo Tesla prodala več vozil modela Y, kot prejšnjih modelov S, X in 3 skupaj. Model 3 je že zdaj najbolje prodajani električni avtomobil.

Osnovna verzija predvidena za leto 2021

Model Y bo tekmoval v široki paleti nabora električnih vozil večjih koncernov, na primer, Audi, Bmw, Daimler  in VW. Tudi glede na napovedano prihajajočo ofenzivo tekmecev, je bilo za Muska pomembno, da čim prej razširijo modelno paleto v razredu kompaktnih terencev. Tega segmenta vozil se je Tesla lotila dokaj pozno. Hyundai, Kia, Jaguar, Audi in drugi proizvajalci že ponujajo srednje velike športne terence. Najprej bodo začeli prodajati Model Y v najzmogljivejših različicah. Cene se bodo gibale med 47.000 in 60.000 dolarji, pišejo pri expressu. Osnovni model naj bi sledil šele spomladi leta 2021. Podobno so se lotili prodajne strategije Modela 3. Najprej so ponudili dražje izvedbe, da bi si čim hitreje povrnili visoke zagonske stroške proizvodnje.