Razvoj in izdelava tega novega modela se je začela z zamislijo, da na trg ne bi poslali še enega e-kolesa, temveč bi združili elektrifikacijo, povezljivost, kreativne zamisli in tako ustvarili novo izkušnjo kolesa. Po štirih letih raziskav in razvoja so končno stvaritev uradno predstavili javnosti.
”Za razliko od ‘tradicionalnih’ proizvajalcev koles, ki v bistvu samo združujejo klasična kolesa z električnimi komponentami, smo mi razvili kolo z električnim pogonskim sklopom, vrsto senzorjev in napredno povezljivostjo. Verjamem, da nam je uspelo združiti kolesarjenje in digitalizacijo, s tem ko smo integrirali senzorje in kamere, povezali kolo z internetom in tako ustvarili popolnoma novo izkušnjo uporabe. V razvoj smo vložili štiri leta. Verjamemo, da je to kolo prelomna točka za naše podjetje, in verjamemo, da smo s tem produktom vsaj malo povečali pritisk na ostale proizvajalce”, je za MTB Rider dejal Mate Rimac.
Elektromotor ”iztisne” 250 nominalne in 450 vatov vršne moči in ne poganja kolesa samostojno, še zmeraj je potrebna sila kolesarja. Pri Greypu so sami razvili krmilno elektroniko, ki deluje v skladu z načinom izbire voznega profila. Litij-ionska baterija z zmogljivostjo 700 vatnih ur ni integrirana v sam okvir kolesa, da ne slabi strukturne trdnosti okvirja.
Pri okvirju so unovčili bogate izkušnje razvoja svojih superšportnih avtomobilov in razvili lasten okvir, ki sestoji iz ogljikovih vlaken. Geometrija je naravnana na enduro vožnjo, s poudarkom na komfortno in ne na popolnoma športno držo telesa. Za blaženje skrbijo prednje vilice Rock Shox Yari s 150 mm hoda, zadnji blažilnik prihaja od istega proizvajalca in nosi oznako Monarch. Predstavljeni Greyp G6 je bil postavljen na 27,5 palčna kolesa.
Ena od glavnih značilnosti G6 je ravno povezljivost kolesa s pametnim telefonom, zaradi česar se električno kolo spremeni v pametno kolo in telefon postane glavni uporabniški vmesnik. Vgrajeni senzorji zbirajo ogromno količino podatkov, ki se sproti obdelujejo in posodobljeni pretakajo po medmrežju. Prav zaradi tega lahko kolo pomaga pri kolesarjevih odločitvah ali celo samo sprejme odločitev. Kot primer, G6 prilagodi moč elektromotorja na podlagi voznikovega srčnega utripa. V primeru nesreče in poškodbe kolesarja avtonomno sproži postopek klica v sili.
Na sprednjem in zadnjem delu kolesa sta nameščeni širokokotni videokameri, katerih naloga je snemanje vožnje ali prikaz slike preko pametnega telefona na daljavo. Telefon prav tako spremlja dogajanje s kolesom in v primeru neavtorizirane uporabe o tem opozori lastnika.
Cena takšnega kolesa za vstopni model znaša 6.499 evrov, k temu moramo prišteti še 25% davka na dodano vrednost, ki se obračuna na Hrvaškem.