Že v prvi izvedbi si je Leaf ustvaril sloves uporabnega električnega avtomobila,toda pri Nissanu so raje počakali na drugo generacijo in večji razmah elektromobilnosti, kar pomeni tudi večje prodajne številke. Vendarle pa ocenjujejo, da je od kakšnih 80.000 prodanih v Evropi, kakšnih 60 -70 vozil vendarle našlo pot v Slovenijo.

V drugo je Leaf dolg skoraj 4,5 metra in spada v razred kompaktnih modelov, v popularni ‘golfov’ razred. Poleg prostornosti in funkcionalnosti, kamor spada uporabnih 435 litrov prtljažnega prostora in povsem uporabna ergonomija za volanom – kjer pravzaprav zmoti le po višini nastavljiv volan, so njegove glavne prednosti in novosti doseg in sodobni varnostni sistemi.

Baterijo je možno napolniti na domači polnilnici

Pogonski električnim motor zmore 110 kW (80 je zmogel v prvi generaciji), kar mu kljub teži, ki znaša skoraj 1,6 tone, zagotavlja pospešek od osmimi sekundami (7,9). Seveda pa je njegova prva prednost trenutni navor 320 Nm, ki ga zagotavlja že od prvega zavrtljaja. Obenem je Leaf prvi električni model, ki ga je kak proizvajalec homologiral po zahtevnejšem WLTP merilnem ciklu. Kljub temu pri Nissanu pravijo, da je znaša doseg 270 km, kar je po nekdanji normi NEDC kar 379 km. Glede na povprečno dnevno rabo, ki menda v Evropi znaša okoli 80 km, bi tak doseg moral zadostovati.

Sicer pa je moč baterijo z zmogljivostjo 40 kWh napolniti na domači polnilnici s 6,6 kW v sedmih do osmih urah, na domači vtičnici pa je tak proces precej bolj dolgotrajen (več kot 20 ur). No, če izkoristite hitro polnilnico, pa je pri 50 kW toka mogoče baterijo (80 odstotkov) napolniti v 40 minutah!

Ob tem je novinec opremljen tudi s sistemom ProPilot, ki kombinira delo 12 ultrazovčnih tipal, 3 radarskih sistemov in 5 kamer za opazovanje okolice. In tako kombinira delo radarskega tempomata (z možnostjo popolne ustavitve), sistema za zadrževanja avtomobila v svojem voznem pasu, nadzor vozil v mrtvem kotu, 360 stopinjski pogled, … Omogoča pa seveda tudi povsem samodejno parkiranje. ZA drugo generacijo pri Nissanu zahtevajo dobrih 35 tisočakov, država pa vam potem povrne kar 7.500 evrov. Dobra kupčija …