Ker je Volkswagen z Golfom dvakrat prepričljivo zmagal v turnem prvenstvu TCR, so se vodilni odločili posvetiti mu najmočnejšo in najhitrejšo izvedbo Golfa GTI, ki bo na trgu jeseni. Gre za nadgradnjo GTI-ja kot ga poznamo, vendar z nekaj bolj ali manj diskretnimi dodelavami – lasten mu je odbijač s sprednjo ustnico, obrobe pragov, difuzor, … Pod 18 palčnimi platišči bo bodo menda visokozmogljive zavore, čeprav podrobnosti še niso znane, saj ima model trenutno naziv koncepta.
Natančnih podatkov o pospešku še ni na voljo, končna hitrost pa bi naj znašala celo 264 km/h
Poganja ga dvolitrski motor, ki največjo moč razvije med 5.000 in 6.800 vrtljajih in doseže 290 KM (213 kW). Še bolj zanimiv je navor, ki ga TSI zmore – že pri 1.600 vrtljajih ga na glavno gred pošlje kar 370 Nm. Pri VW navajajo, da bo zapora diferenciala serijska, v osnovi pa bo zanj na voljo le sedem stopenjski DSG menjalnik. Natančnih podatkov o pospešku še ni na voljo, končna hitrost pa bi naj znašala celo 264 km/h (po opcijski odstranitvi blokade), s čimer bo to tudi najhitrejši Golf vseh časov (in najhitrejši serijski Volkswagen). Vsaj glede končne hitrosti.
TCR bo na nek način duhovni naslednik na 400 kosov omejene (in olajšane) serije Clubsport S, s katero je VW podrl rekord za spredaj gnan vozila na slavni Severni zanki dirkališču Nurburgring. Sicer pa je bil ta model tudi močnejši od TCR-a, saj je zmogel motor 228 kW (310 KM), do stotice pa je pospešil v 5,8 sekunde.