Izmed 18 kandidatov je ostalo le pet novih avtomobilov, bodisi povsem novih modelov bodisi novih generacij že obstoječih (prenove ali zgolj nove karoserijske različice ne pridejo v poštev), ki so letos zapeljali na slovenske ceste in so bili v igri za naziv slovenski avto leta 2021, so se v veliki finale, v naslednjem vrstnem redu in z v oklepaju naštetim številom točk, uvrstili: 1. škoda octavia (6), 2. volkswagen golf (4), 3. peugeot 2008 (3), 4. renault captur (2) in 5. hyundai tucson (1), poroča spletni Dnevnik.

Najprej število glasov z glasovnic, nato še ocena

Tako so se odločili bralci, poslušalci in gledalci sodelujočih medijev, ki so v uredništva poslali skupno 25.379 glasovnic, od katerih jih je po spletu prispelo kar 20.061.Skupno število glasovnic je bilo višje od lanskega.

Finalisti se bodo v finale uvrstili s kompletom točk, ki so jih pridobili s pomočjo glasovnic, sledi pa še analiza, spoznavanje ter ocene znotraj uredništev. Prvemu kompletu glasov z glasovnic bodo dodali še devet kompletov uredniških glasov, skupni seštevek pa bo dal končnega zmagovalca – slovenski avto leta 2021.

Dosedanji zmagovalci: 1993 – BMW 3 coupe

1994 – mercedes C

1995 – renault laguna

1996 – VW polo

1997 – renault megane

1998 – audi A6

1999 – VW golf

2000 – ford focus

2001 – fiat punto

2002 – peugeot 307

2003 – mazda6

2004 – mazda3

2005 – VW golf

2006 – VW passat

2007 – opel corsa

2008 – audi A4/A5

2009 – VW golf

2010 – VW polo

2011 – VW passat

2012 – ford focus

2013 – VW golf

2014 – škoda octavia

2015 – škoda fabia

2016 – opel astra

2017 – peugeot 3008

2018 – VW polo

2019 – ford focus

2020 – renault clio

Ta bo znan na zaključni prireditvi, v oddaji na Televiziji Slovenija, ki bo v soboto, 9. januarja, ko bodo med vsemi prispelimi glasovnicami izžrebali tudi tri dobitnike nagrad. Prva nagrada bo vrednostna kartica za nakup goriva pri Petrolu v višini 1500 evrov, druga nagrada komplet pnevmatik znamke Goodyear, dobitnik tretje nagrade pa bo lahko mesec dni preizkušal novi fiat 500 hibrid.

Brez finala ostalo precej “težkokategornikov”

Čeprav je bilo 18 letošnjih kandidatov nekaj manj kot v prejšnjih letih, je bilo med njimi veliko »težkokategornikov«. Zunaj finala so tako denimo ostali avtomobili, kot so audi A3, ki je s sedmimi točkami le za točko zaostal za zadnjim finalistom hyundaijem tucsonom, pa čeprav je od tega skupno dobil celo več glasov, volkswagen ID.3 in seat leon.

Zunaj finala so tako denimo ostali avtomobili, kot so audi A3, ki je s sedmimi točkami le za točko zaostal za zadnjim finalistom hyundaijem tucsonom, pa čeprav je od tega skupno dobil celo več glasov, volkswagen ID.3 in seat leon.

Ko smo že pri točkah – vodilna octavia in golf sta jih imela na podlagi glasov po medijih enako (po 39), a se je čehinja na prvo mesto uvrstila in s tem v finale nesla največ točk (6) zaradi tega, ker je imela večje skupno število glasov. Kar zadeva poreklo finalistov, dodajmo, da so tokrat med njimi čehinja, nemec, francoza in južni korejec.

Glede dosedanjega uspeha je treba omeniti, da sta se z nazivom avta leta že okitila octavia (enkrat, 2014) in golf (kar štirikrat, 1999, 2005, 2009, 2013), preostali (še) ne. Omembe vredno pa je tudi, da se je tokrat že peto leto zapored zgodilo, da so med petimi finalisti kar trije športni terenci.

Glede dosedanjega uspeha je treba omeniti, da sta se z nazivom avta leta že okitila octavia (enkrat, 2014) in golf (kar štirikrat, 1999, 2005, 2009, 2013), preostali (še) ne. Omembe vredno pa je tudi, da se je tokrat že peto leto zapored zgodilo, da so med petimi finalisti kar trije športni terenci.