Izmed 18 kandidatov je ostalo le pet novih avtomobilov, bodisi povsem novih modelov bodisi novih generacij že obstoječih (prenove ali zgolj nove karoserijske različice ne pridejo v poštev), ki so letos zapeljali na slovenske ceste in so bili v igri za naziv slovenski avto leta 2021, so se v veliki finale, v naslednjem vrstnem redu in z v oklepaju naštetim številom točk, uvrstili: 1. škoda octavia (6), 2. volkswagen golf (4), 3. peugeot 2008 (3), 4. renault captur (2) in 5. hyundai tucson (1), poroča spletni Dnevnik.
Najprej število glasov z glasovnic, nato še ocena
Tako so se odločili bralci, poslušalci in gledalci sodelujočih medijev, ki so v uredništva poslali skupno 25.379 glasovnic, od katerih jih je po spletu prispelo kar 20.061.Skupno število glasovnic je bilo višje od lanskega.
Finalisti se bodo v finale uvrstili s kompletom točk, ki so jih pridobili s pomočjo glasovnic, sledi pa še analiza, spoznavanje ter ocene znotraj uredništev. Prvemu kompletu glasov z glasovnic bodo dodali še devet kompletov uredniških glasov, skupni seštevek pa bo dal končnega zmagovalca – slovenski avto leta 2021.
Dosedanji zmagovalci: 1993 – BMW 3 coupe
1994 – mercedes C
1995 – renault laguna
1996 – VW polo
1997 – renault megane
1998 – audi A6
1999 – VW golf
2000 – ford focus
2001 – fiat punto
2002 – peugeot 307
2003 – mazda6
2004 – mazda3
2005 – VW golf
2006 – VW passat
2007 – opel corsa
2008 – audi A4/A5
2009 – VW golf
2010 – VW polo
2011 – VW passat
2012 – ford focus
2013 – VW golf
2014 – škoda octavia
2015 – škoda fabia
2016 – opel astra
2017 – peugeot 3008
2018 – VW polo
2019 – ford focus
2020 – renault clio
Ta bo znan na zaključni prireditvi, v oddaji na Televiziji Slovenija, ki bo v soboto, 9. januarja, ko bodo med vsemi prispelimi glasovnicami izžrebali tudi tri dobitnike nagrad. Prva nagrada bo vrednostna kartica za nakup goriva pri Petrolu v višini 1500 evrov, druga nagrada komplet pnevmatik znamke Goodyear, dobitnik tretje nagrade pa bo lahko mesec dni preizkušal novi fiat 500 hibrid.
Brez finala ostalo precej “težkokategornikov”
Čeprav je bilo 18 letošnjih kandidatov nekaj manj kot v prejšnjih letih, je bilo med njimi veliko »težkokategornikov«. Zunaj finala so tako denimo ostali avtomobili, kot so audi A3, ki je s sedmimi točkami le za točko zaostal za zadnjim finalistom hyundaijem tucsonom, pa čeprav je od tega skupno dobil celo več glasov, volkswagen ID.3 in seat leon.
Zunaj finala so tako denimo ostali avtomobili, kot so audi A3, ki je s sedmimi točkami le za točko zaostal za zadnjim finalistom hyundaijem tucsonom, pa čeprav je od tega skupno dobil celo več glasov, volkswagen ID.3 in seat leon.
Ko smo že pri točkah – vodilna octavia in golf sta jih imela na podlagi glasov po medijih enako (po 39), a se je čehinja na prvo mesto uvrstila in s tem v finale nesla največ točk (6) zaradi tega, ker je imela večje skupno število glasov. Kar zadeva poreklo finalistov, dodajmo, da so tokrat med njimi čehinja, nemec, francoza in južni korejec.
Glede dosedanjega uspeha je treba omeniti, da sta se z nazivom avta leta že okitila octavia (enkrat, 2014) in golf (kar štirikrat, 1999, 2005, 2009, 2013), preostali (še) ne. Omembe vredno pa je tudi, da se je tokrat že peto leto zapored zgodilo, da so med petimi finalisti kar trije športni terenci.
Glede dosedanjega uspeha je treba omeniti, da sta se z nazivom avta leta že okitila octavia (enkrat, 2014) in golf (kar štirikrat, 1999, 2005, 2009, 2013), preostali (še) ne. Omembe vredno pa je tudi, da se je tokrat že peto leto zapored zgodilo, da so med petimi finalisti kar trije športni terenci.