Nemški proizvajalec avtomobilov Audi je prodajo avtomobilov lani povečal za 17 odstotkov na 1,9 milijona avtomobilov. Rast so zabeležili na račun močnega povpraševanja v Evropi, v ZDA in na Kitajskem. Delež v celoti električnih vozil je bil sicer le devetodstoten.
Audi je prodajo v Evropi lani povečal za 20 odstotkov na 748.000 vozil, na Kitajskem za 13 odstotkov na 729.000 vozil, v ZDA pa je zabeležil celo najboljši rezultat doslej. Leto je tam sklenil z 22-odstotno rastjo prodaje; prodal je 229.000 avtomobilov.
Kot je povedal izvršni direktor Audija Gernot Döllner, je močno povpraševanjem v lanskem letu dobrodošla popotnica ob naslovitvi izzivov, ki jih čakajo v letošnjem letu. Konkurenca v panogi namreč narašča, globalne gospodarske razmere pa so negotove, njegove besede povzema nemška tiskovna agencija dpa.
Avtomobilski proizvajalec se bo v prihodnje osredotočil na električno mobilnost in dobičkonosnost teh avtomobilov. Njegov četrti električni model naj bi na ceste zapeljal marca.