Ker je e-tron quattro zasnovan kot športni terenec, je bilo baterije enostavneje umestiti v dno vozila, ki ga v celoti prekrivajo.95 kilovatnih ur znaša kapaciteta baterij, ki je skladiščena v ogromnem in težkem baterijskem sklopu, s skupno maso približno 700 kilogramov. O točnih številkah pri Audiju še ne želijo govoriti, vendar obljubljajo okoli 400 kilometrov dosega, tega 2,5 tone težkega e-tron-a. Z enakomernim slogom vožnje pri konstantni hitrosti se v baterijski sklop ne vrne skorajda nič energije. V mestnem prometu je slika popolnoma drugačna. E-tron preko obeh elektromotorjev rekuperira energijo z navorom do 300 njutonmetrov. Po navedbah Audija, naj bi se toliko energije povrnilo v kar 90 odstotkih vseh zaviranj med vožnjo. Pri zaviranju od hitrosti 100 km/h elektromotorja služita kot generatorja in lahko rekuperirata energijo z močjo do 220 kilovatov. V idealnih pogojih je obljubljen doseg 400 kilometrov tako povsem mogoč.

Pogon zagotavljata dva elektromotorja s skupno močjo do 300 kilovatov. Eden je nameščen na sprednji, drugi na zadnji osi vozila, tako da e-tron zmeraj vozi s štirikolesnim pogonom. Vendar pa se porazdelitev moči konstantno spreminja in se prilagodi v milisekundah glede na vozne razmere. Proizvajalec obljublja sprint v 5,7 sekundah na 100 km/h in elektronsko omejeno hitrost na 200 kilometrov na uro.