Poročali smo že, da bo v Festivalni dvorani 24. novembra dogodek, ki bo združil glasbo in izvajalce, ki so kadarkoli sodelovali v kultni oddaji Poglej in zadeni.  Da bo fajn večer, je že pred časom napovedal voditelj oddaje Stojan Auer, tik pred petkom pa dodaja, da vstopnice za dogodek niso naprodaj. Upa, da bodo ljudje razumeli, se pa zna zgoditi, da bodo naslednji projekt, če se ga bodo lotili, naredili v večji dvorani, ki bi omogočala tudi nakup vstopnic.

“To ni koncert ne televizijski projekt, zato vstopnic nismo imeli v planu prodajati. Dvorana je namreč premajhna. Vstopnice smo dali tistim, ki so nekoč sodelovali in bili zaslužni za  ta projekt, pa seveda sponzorjem, ki so nam tokrat pomagali,” je obrazložil Auer.

Čeprav številke govorijo svoje in nobeni oddaji v zgodovini samostojne države več ni uspelo preseči uspeha Poglej in zadeni, pa se zdi, da je, pred toliko leti uspelo oddaji to, kar ne bo nobeni drugi več. Šov, za katerega je bilo težko verjeti, da nastaja v “totem našem Mariboru”. Bila je to daleč najbolj gledana oddaja. Šov je predvajala nacionalna televizija med leti 1992 in 1997, nemudoma pa je osvojil srca ljudi po vsej državi. Razvedrilna oddaja je bila na sporedu ob petkih zvečer, pred male ekrane pa je prikovala staro in mlado. Razloga za to, sta bila predvsem dva. Bogate nagrade in zvezdniki svetovnega kova.

Nehvaležno je, nadaljuje, tudi napovedati, kdo vse bo nastopil, kar lahko koga pač ne bo. “Povabili smo največja imena, morda pride še kakšno presenečenje. Iz Hrvaške smo povabili Vanno, Severino in Sandija, pridejo tudi Magic Affair, ker gredo potem na azijsko turnejo. Nekaj tujcev se nam bo javilo v živo. A pustimo se presenetiti v petek,” je dejal Auer, ki se bo tokrat po dolgih letih spet preizkusil v vlogi voditelja. V kakšen obleko se bo tokrat oblekel, nam tudi ni zaupal, pojasnil je le, da ga je David Hojnik zelo presenetil s tem, kakšno barvo je izbral. “Take še nisem imel nikoli.”  

David Hojnik tudi konkretno ni želel izdati, v kaj je oblekel Auerja, naj bo presenečenje, je dodal. “Šli smo po navdih v leta, ko je bila oddaja Poglej in zadeni popularna. Stojan Auer je bil prepoznan po svojih suknjičih, zato smo hoteli ustvarili nek ikonični videz, ki pa ga še ni nosil v vseh teh letih. Vse skupaj smo posodobili. Uspeli smo uskladiti barvi, ki nista tako kompatibilni ter ustvariti prepoznavni, ikonični izgled.”