V soboto, ob 22. uri zvečer se je končal 3. Street Food Market Maribor, kulinarični festival. Živahno dogajanje v središču mesta Maribor, na Trgu Leona Štuklja je potekalo od četrtka, 29. avgusta do sobote, 31. avgusta in privabilo rekordno število obiskovalcev, zagotovo več tisoč v treh dneh.
Vrhunec je dosegel petek
Organizatorji so bili vsakodnevno presenečeni nad izjemno pozitivnim odzivom obiskovalk in obiskovalec, vrhunec pa je dosegel petek, 30. avgusta zvečer, ko je bila sicer veliki Trg Leona Štuklja skoraj premajhen za vse. Že prvi dan festivala so našteli tudi veliko število tujih gostov iz različnih koncev Evrope, predvsem Španije, Avstrije, Italije, Hrvaške, Nizozemske, Češke in Francije ter Japonske, Kitajske in Amerike. »Festival je v celoti dosegel svoj namen – mesto Maribor je v treh vročih poletnih dne živelo v festivalskem vzdušju in združevalo kulinariko, glasbeno ozadje in druženje. Ponujena hrana je odgovarjala na različne okuse ljudi, izbirali so med burgerji, hot dogi, steaki, češkimi pivskimi klobasami in kračami, vegetarijanskimi buriti, različnimi dobrotami iz Šrilanke, palačinkami, ki jih je pripravljal Masterchef, makroni iz ateljeja Karim, slaščicami izpod rok slaščičarskega mojstra Gorazda Potočnika, slastnimi churrosi,« so sporočili organizatorji.
Veselilo jih je vzdušje v mestu
Slednji so bili uspešni s prijavo na razpis Zavoda za turizem Maribor Pohorje za izvajanje javnih prireditev v središču mesta in so preko razpisa pridobili delež sofinancerskih sredstev. Mestna občina Maribor je bila pokrovitelj festivala in so v uporabo ponudili javni prostor, sicer pa so vse visoke stroške organizacije festivala krili organizatorji sami in storitve tudi javnim podjetjem v mestu poravnali po tržnih cenah. Organizatorji so festival v glavnem financirali z lastnimi sredstvi in ob podpori pokroviteljev ter sponzorjev. »Ob vseh organizacijskih zalogajih smo bili še toliko bolj veseli vzdušja v mestu, odziva ljudi in lastne vizije razvoja tega edinstvenega kulinaričnega festivala v mestu Maribor. Želimo si, da mesto Maribor prepozna doprinos tovrstnih vsebin v mestu in skupaj dosežejo umestitev mesta na kulinarični zemljevid odmevnejših svetovnih dogodkov,« so poudarili.