Zaradi objestnih voznikov je fizično umirjanje v obliki »ležečih policajev« tudi v Mestni občini Maribor nujno potrebno. Tehnične rešitve onemogočijo, da bi vozniki vozili z neprimerno hitrostjo. Na Uradu za komunalo, promet in prostor MO Maribor si prizadevajo postaviti ukrepe za umirjanje prometa na določenih lokacijah, ki jih največkrat predlagajo občani sami.
Te je dovoljeno postaviti na občinskih cestah, na katerih so zaradi pogostih kršitev omejitve hitrosti vožnje ogroženi udeleženci cestnega prometa. Obvezna je postavitev pred šolami, vrtci in drugimi objekti ob katerih je zaradi varnosti otrok zmanjšana dovoljena hitrost.
V Mariboru imamo trenutno stalnih 128 ukrepov umirjanja prometa. Hitrostne ovire pa velikokrat povzročijo druge težave.
Kot so nam povedali na MO Maribor imamo v Mariboru trenutno 128 ukrepov umirjanja prometa najrazličnejših oblik: »Nekaj jih je tudi montažnega tipa, ki pa jih pred zimsko sezono odstranimo zaradi zimskega vzdrževanja cest.«.
Glede na tehnično specifikacijo hitrostne ovire ne rešijo vseh težav. Dokazano je, da hitrostna ovira poveča emisije izpušnih plinov in povečanje hrupa do 25 odstotkov. Poleg tega pa se, česar se zavedajo tudi na mariborski občini, zaradi vibracij vožnje težjih vozil, na bližnjih stavbah pojavljajo razpoke: »Zaradi tega se trudimo ovire postavljati na predlaganih lokacijah. Želimo pa si, da bi glavno vlogo pri zagotavljanju varnosti v cestnem prometu prevzela policija in redarstvo, tako, da se tudi na tem področju približamo evropskim mesto,m s katerimi se radi primerjamo«
Nekateri »ležeči policaji« so previsoki, zato lahko poškodujejo vozilo. Takšni naj bi bili na Zrkovski cesti, kjer imajo težavo tudi avtobusi.
Na nas se je obrnila bralka Ajda, ki živi na Zrkovski cesti. »Ležeči policaji na naši cesti so previsoki, dnevno vidimo avtomobile, celo avtobuse, ki nasedejo in tako poškodujejo vozilo. Predvsem je problem malo naprej od zbirališča smeti.«.
Na mariborski občini zanikajo, da bi se tamkajšnji prebivalci pritoževali nad hitrostnimi ovirami.: »Na dolžini cca 1.200 metrov so postavljeni štirje ukrepi umirjanja prometa v obliki grbin sinsuidne oblike. Te so bile zgrajene nekoč v skladu s tehničnimi specifikacijami, ki so prevozne s hitrostjo 30 kilometrov na uro ali manj.«. Priznavajo pa, da čas izgradnje sega precej daleč nazaj, zato nimajo podatka ali so bile tehnično prevzete.
Lokalno