Včeraj so z gradbenimi deli pričeli na glavni cesti, ki vodi skozi Kamnico. Gre za prometno precej obremenjeno Vrbansko cesto, ta pa predstavlja povezavo med Kungoto in Mariborom, po kateri vozijo avtomobili in tovornjaki. Z novo ureditvijo bi na tem območju vzpostavili cono umirjenega prometa, kjer imajo pešci prednost pred drugimi udeleženci cestnega prometa. Hitrost vožnje je omejena na 10 kilometrov na uro, vozniki pa morajo voziti posebej previdno, še zlasti morajo biti pozorni na otroke, ki jim je v tem območju, torej na cesti, dovoljena igra. Obenem bo na tem mestu, kjer je doslej enosmerna cesta, predvidena dvosmerna kolesarska steza, za katero so krajani prepričani, da gre za nepremišljen poseg v prostor.

Glede smotrnosti nove ureditve je včeraj na vprašanja v oddaji Sveta na Kanalu a odgovarjal tudi Aleš Klinc s Sektorja za promet Mestne občine Maribor. Klinc je v oddaji poudaril, da se na občini opravičujejo, da barvanje talnih označb in gradbena dela niso potekala sočasno, ko pa bo slednje zaključeno, bo vzpostavljena cona umirjenega prometa. Na vprašanje, ali je smiselno, da se lahko na cesti, kjer vozijo avtomobili in tovornjaki, igrajo tudi otroci, pa je odgovoril pritrdilno.

Flis: “Napovedati cono umirjenega prometa v tem delu Kamnice je neživljenjsko

Županski kandidat Vojko Flis si je danes dopoldan ogledal cesto v Kamnici in se odzval na aktualno stanje: “Prebivalci mesta ves čas opozarjamo, da se posegi v prostor opravljajo nepremišljeno, dogajanje v Kamnici pa je samo zadnja v vrsti nerazumljivih odločitev, s katerimi se ne samo zmanjšuje kakovost bivanja občank in občanov Maribora, ampak se ogroža tudi njihova varnost. Napovedati cono umirjenega prometa v tem delu Kamnice je neživljenjsko, če upoštevamo, da gre za glavno prometnico, ki povezuje Kamnico z Rošpohom in po kateri vozijo tudi mestni avtobusi,” je dejal. Upa, da se bodo cestna dela v Kamnici vendarle ustavila in se bo s krajevno skupnostjo našla strokovno podprta in z vidika varnosti v prometu ustrezna rešitev.

Jurišič: “Vrnite Kamnici pločnik normalne širine”

Tudi županski kandidat Igor Jurišič se je odzval s pozivom županu, naj vrne Kamnici pločnik. “Ko sem že mislil, da je konec vsem neprimernim posegom v prostor, ste me ponovno presenetili in v Kamnici začeli urejati cestišče tako, da ste vse tiste, ki potrebujejo nekoliko več pločnika, potisnili na cesto. Govorim namreč o invalidih na vozičkih, starejših občanih, ki uporabljajo pripomočke, mamice z vozički in druge, ki ste jih dobesedno potisnili na cesto, kjer bodo v dveh smereh vozili kolesarji, v eni smeri pa še vedno avtomobili, tovornjaki in ostala vozila. Takšno dejanje seveda spada med že znane primere urbanističnega vandalizma (na primer izločitve drevoreda z Gregorčičeve, ki smo ga občani komaj preprečili), ampak tukaj ne gre več za senco in drevesa, ampak za starejše in mamice z dojenčki, ki bodo morale deliti cestišče s tovornjaki zaradi vaše nespametne odločitve, nasprotovanju krajanov navkljub. Zato Vam sporočam zgolj eno: vrnite Kamnici Pločnik normalne širine. In to takoj. Naj se dela ustavijo, saj niso niti v skladu s predpisi in zato ne zapravljajte našega denarja za nekaj, kar bo moral nov župan vrniti v zakonito stanje,” je izpostavil.

LPR: “Rešitev je takojšnja ustavitev vseh del”

Odzvali so se tudi v LPR – Listi za pravičen razvoj Mestnih četrti in Krajevnih skupnosti: “Podpiramo krajane KS Kamnica v prizadevanjih za varen promet ter urejene ceste in pločnike, ki bodo omogočale v prvi vrsti varnost v cestnem prometu. Stanje cest in pločnikov se je v Mestnih četrteh in Krajevnih skupnostih izven mestnega centra tako poslabšala, da v zadnjem času resno ogroža prometno varnost, kar je posledica zanemarjanja cest in pločnikov izven centra mesta. Rešitev za problem v Kamnici je takojšnja ustavitev vseh del, dokler se s krajani Kamnice ne najde skupna rešitev, ki ne bo ogrožala življenj v cestnem prometu. Varnost, urejenost in pravičen razvoj cest in pločnikov v Mestnih četrtih in Krajevnih skupnostih pa je mogoče zagotoviti samo tako, da se MČ in KS izven centra zagotovi denar in upošteva mnenje ljudi, ki tam živijo. Ignoranca s strani župana ima lahko v primeru Kamnice tragične posledice za nedolžne žrtve v cestnem prometu.”