Priljubljena vitaminska instant pijača Cedevita se je podražila. Kot je poročal Metropolitan, se je cena velikega paketa zvišala z 5,84 evra na 6,59 evra, ob tem pa se je zmanjšala tudi količina Cedevite v paketu - prejšnji paket je vseboval 1000 gramov, zdajšnji pa le še 900. Tako se je podražila za 25 odstotkov.

Zaostrene razmere na trgu energentov, surovin in embalaže

Atlantic Grupo, ki proizvaja Cedevito, je za portal povedal, da si nenehno prizadevajo izboljšati izdelke, da bi povečali konkurenčnost na trgu. Uvedli so novo, bolj priročno in praktično embalažo z novim modernim dizajnom. Proizvedli bodo 35 ton plastičnih odpadkov manj, 38 ton letno porabljenih materialov pa je nadgrajenih iz nereciklabilnih v reciklabilne.

Dvig cen tako pripisujejo bolj trajnostni embalaži in vsesplošnem znatnem povišanju cen surovin, energentov ter embalažnega materiala. Po poročanju Metropolitana cen niso želeli zvišati, vendar so se morali za to odločiti, ker zaostrene razmere na trgu energentov, surovin in embalaže lani kar niso popustile. Ker niso želeli vsega bremena povišanja cen prenesti na potrošnika so se tudi zavestno odrekli delu dobička.

"Glede na lanskoletno draginjo in inflacijo je razumljivo, da so bili potrošniki nejevoljni, čeprav je težko reči, da gre za zavajanje, saj je količina jasno označena na embalaži, cena pa na polici," so še za portal poudarili pri Atlantic Grupo.

Danes sicer obeležujemo svetovni dan pravic potrošnikov. Letošnji dan je v znamenju umetne inteligence. Organizacije za varstvo potrošnikov opozarjajo, da bliskovit razvoj na tem področju kliče po ukrepih za učinkovito zaščito uporabnikov.  Svetovni dan pravic potrošnikov obeležujemo od leta 1983. 15. marec je bil izbran v spomin na govor nekdanjega predsednika ZDA Johna F. Kennedyja, ki je leta 1962 kot prvi voditelj katerekoli države v govoru pred kongresom spregovoril o potrošnikih in njihovih pravicah.