Izšel je slovenski prevod knjige Komunikacijska odličnost: Kako razvijati, upravljati in voditi izjemno komuniciranje. Z jasnimi napotki o razlikah med običajnimi in odličnimi komunikacijskimi oddelki, knjiga bralcem pokaže, kako lahko komunikacija podpira organizacijo in nanjo učinkovito vpliva. 

Nabor znanja desetletnega sodelovanja avtorjev 

Avtorji knjige so prof. dr. Ralph Tench, prof. dr. Dejan Verčič, prof. dr. Ansgar Zerfass, prof. dr. Ángeles Moreno in izr. prof. dr. Piet Verhoeven, profesorji z univerz v Leedsu, Ljubljani, Leipzigu, Madridu in Amsterdamu. V knjigi so povzeli izsledke svojega desetletnega sodelovanja pri raziskovanju odnosov z javnostmi in strateškega komuniciranja v Evropi. Knjiga je v sprva izšla v angleškem jeziku in kmalu doživela kitajsko priredbo. V začetku letošnjega leta je izšla v hrvaščini, po slovenščini pa bo junija izšla še v španščini.

»Pričujoče delo izpostavlja tudi lasten model odličnosti za komunikacijsko prakso, ki temelji na raziskavi in samoocenjevanju z namenom identifikacije izjemnih oddelkov komuniciranja. Izvirni model tudi narekuje devet zapovedi odlične komunikacijske prakse in prinaša pomemben prispevek k razumevanju in ocenjevanju komunikacijskih procesov znotraj organizacij. Tako ob empiričnem preučevanju in ustreznih teoretskih podlagah v monografiji delo ponuja lasten model komunikacijske odličnosti, ki prispeva k področju komunikološke znanosti,« v recenziji zapiše izr. prof. dr. Suzana Žilič Fišer, predstojnica Inštituta za Medijske komunikacije, Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Univerza v Mariboru.

Knjigo je v slovenščino prevedla Pika Kofol. Izšla je v sozaložništvu Založbe FDV in Slovenskega društva za odnose z javnostmi (PRSS). Preko spletne strani si lahko zagotovite svoj izvod: https://knjigarna.uni-lj.si/sl-SI/product/komunikacijska-odli%C4%8Dnost.-kako-razvijati,-upravljati-in-voditi-izjemno/1005936Z vnosom kode PRSS23 je nakup do 1. julija na voljo z 20 % popustom.