Štajerska gospodarska zbornica 13. novembra pripravlja tečaj uporabe poslovnega družbenega omrežja LinkedIN, ki bo 13. novembra v prostorih Štajerske gospodarske zbornice.
Za strokovnjake različnih področij, ki načrtno gradijo svojo kariero
LinkedIN je družbeno omrežje, ki je sicer nastalo na osnovi ideje, ponudit ustrezno povezovalno platformo iskalcem zaposlitve, predvsem strokovnjakom različnih področij, ki načrtno gradijo svojo kariero in jim mreženje predstavlja eno od aktivnosti v tem pogledu.
LinkedIN je v letih svojega delovanja presegel ta osnovna izhodišča in danes predstavlja eno najučinkovitejših poslovnih in marketinških platform.
LinkedIN je v letih svojega delovanja presegel ta osnovna izhodišča in danes predstavlja eno najučinkovitejših poslovnih in marketinških platform, ki povezuje tako posameznike, strokovnjake različnih področij, kot podjetja in organizacije vseh velikosti in branž.
LinkedIN v poslovnem svetu sprejet kot najučinkovitejša poslovna platforma
Kot družbeno omrežje, je LinkedIN v poslovnem svetu sprejet kot najučinkovitejša poslovna platforma v pogledu B2B povezovanja, poslovanja in trženja. Ob tem pa še vedno ostaja močno orodje v rokah podjetnih posameznikov, v njihovih prizadevanjih izgradnje kariere, oblikovanja osebne blagovne znamke in iskanja poslovnih kontaktov in priložnosti.
Tečaj bo vodil mag. Sergej Lah, ki se že vrsto let ukvarja z izobraževanjem odraslih na področju računalništva in informacijskih tehnologij.
Podrobnejše informacije o tečaju na http://stajerskagz.si/Aktualno/Dogodki_SGZ/1382/
Na praktični delavnici:
• boste spoznali in osvojili splošne koncepte in principe različnih družbenih medijev in omrežij Facebook, Linkedin in Twitter, in razlike med njimi,
• ovrednotili boste možnosti uporabe družbenih omrežij Linkedin, Facebook in se naučili, kako jih izkoristiti v poslovanju vašega podjetja,
• spoznali boste bistvene elemente učinkovitega osebnega Linkedin profila,
• če še niste, boste registrirali in dokončno oblikovali svoj Linkedin profil,
• spoznali boste pomen Linkedin profila in drugih oblik družbenih medijev v pogledu izgradnje osebne blagovne znamke in blagovne znamke podjetja ali izdelka
• naučili se boste učinkovitega upravljanja osebnega profila in profila podjetja v omrežju Linkedin, s ciljem pridobivanja novih poslovnih kontaktov,
• spoznali boste pravila Linkedin objav (Kdaj, Kje in kako pogosto),
• spoznali boste načine kako izkoristiti sodelovanje v Linkedin skupinah za namene iskanja novih poslovnih priložnosti, novih poslovnih kontaktov in strokovnjakov različnih področij,
• naučili se boste uporabljati Linkedin za pridobivanje novih poslovnih kontaktov in širjenje svoje poslovne mreže,
• spoznali in primerjali bomo funkcionalnosti Linkedin in Facebook strani podjetja,
• spoznali boste razlike med osebnim Linkedin profilom in Linkedin stranmi podjetja,
• spoznali boste možnosti povezav vašega Linkedin profila in strani podjetja z drugimi obstoječimi oblikami spletne prisotnosti (spletna stran, Facebook, Google spletni dnevniki in iskalnik …)
Gospodarstvo