Potem ko je Štajerska gospodarska zbornica zadnjih sedem let najboljšim podjetjem v podravski regiji podeljevala naziv Podravsko podjetje leta, se z letošnjim letom to spreminja, namreč odločili so se, da bodo popularizacijo gospodarstva in aktiviranje gospodarskih ravnanj in delovanj razširili na štajersko regijo.

Zbornica se je tako povezala z Regionalno gospodarsko zbornico Celje in Inštitutom za medijske komunikacije FERI Univerze v Mariboru ter ustvarila skupni projekt izbora najboljših podjetij v širši štajerski regiji. Posledično se je spremenila tudi podoba in ime. Ta se po novem imenuje Štajerski gospodarski oskar.

Tudi logotip in kipec sta drugačna

Logotip je sestavljen iz rezine štajerske trte, ki ponazarja rast, razvoj, trdoživost in živahnost. Hkrati vključuje zanimiv element geometrijske postavitve treh črk, ki ustvarja prepoznavno podobo. Gre za postavitev črk “Š”, “G” in “O”, ki skupaj s simboliko vinske trte tvorijo ekskluzivno podobo. Ta podoba simbolizira trajnost, trdoživost, povezovanje, uspešnost in dosežke, ki jih podjetja dosegajo na področju gospodarstva in ki so povezani s prestižem in ugledom. Oblika logotipa ohranja preprostost in tradicionalnost, a hkrati deluje moderno, kar ustvarja čist, prepoznaven in eleganten videz.

Ta stil se povezuje tudi oblikovanju kipca – nagrade za najboljša podjetja, ki ga sestavljata leseni del in epoksi smola. V sredini kipca se nahaja rezina vinske trte – najstarejše vinske trte na svetu, ki je zasnovana tako, da bo izstopala in se ohranjala kot prepoznavni element. Ta simbolizira uspešnost in dosežke, ki jih podjetja dosegajo na področju gospodarstva in ki so povezani s prestižem in ugledom.

Vrhunec projekta bo slavnostna gala prireditev

Štajerske gospodarske oskarje bodo še vedno podeljevali v štirih velikih kategorijah uspešnih podjetij, od mikro do velikih, in v skupini najboljših zaposlovalcev. “Morda bomo dodali še kakšnega od novih kriterijev v skupini nagrajenih podjetij. Dodali pa bomo nekatere nove kriterije pri opredelitvi najboljših podjetij. Danes sta zlasti pomembna trajnostni razvoj in zeleni prehod,” je o projektu povedal dr. Roman Glaser, častni predsednik Štajerske gospodarske zbornice. Komisija bo iz osnovnih podatkov, ki bodo bazirali na ekonomskih kazalcih, izračunanih s strani profesionalne agencije za bonitete, med podjetji izbrala tri najboljše oziroma potem v vsaki kategoriji izmed treh najboljših najboljše podjetje.

Vrhunec dogajanja bo slavnostna gala prireditev Štajerskih gospodarskih oskarjev, ki bo potekala 18. oktobra v hotelu Habakuk. Na tej prireditvi bodo podeljene nagrade najuspešnejšim podjetjem iz širše Štajerske regije. Prireditev bo v živo prenašana na televiziji TV Maribor.

V projekt vključujejo tudi mlade

Štajerska gospodarska zbornica, Regionalna gospodarska zbornica Celje ter Inštitut za medijske komunikacije FERI Univerze v Mariboru so združili moči pri organizaciji inovativnega nagradnega natečaja za najboljši video na temo Mladi in gospodarstvo. Z natečajem želijo spodbuditi mlade k razmišljanju o gospodarstvu, obenem pa podjetjem omogočiti pridobivanje dragocenih informacij o tem, kako mladi vidijo gospodarstvo in kaj od njega pričakujejo. Na natečaju lahko sodelujejo vsi mladi do 30 let, sodelovanje pa je odprto za različne vrste vsebin, vključno z animiranimi videi, intervjuji z mladimi o gospodarstvu, kreativnimi filmčki z glasbo, vizualnimi učinki in igralskimi vlogami ter drugimi izbranimi vsebinami.

Ni še prepozno! Vsi zainteresirani lahko oddate svoje predloge do 30. septembra 2023 na naslednji elektronski povezavi: https://forms.office.com/e/MrRBNKJGKWdo. Nato bo strokovna komisija izbrala nagrajence. Izbrani filmčki pa bodo služili tudi kot del promocije projekta Štajerski gospodarski oskarji.

Najboljše vsebine natečaja bodo nagrajene z dragocenimi praktičnimi nagradami, ki jih zagotavlja štajersko podjetje Nomnio. Njihovo vodilo je tudi družbena odgovornost zato kot partner ponosno pristopajo k projektu Štajerskega gospodarskega oskarja.