Nemški koncern Henkel je v tretjem četrtletju prizadel močan evro in rastoče cene surovin. Kljub temu je podjetje med julijem in septembrom na letni ravni zabeležilo 1,1 odstotka višje prihodke iz prodaje, ki so presegli pet milijard evrov. Dobiček je zrasel za 8,9 odstotka na 614 milijonov evrov.
Najpomembneje je k rasti prispeval segment lepil. Henkel poleg lepil za gospodinjstva, kot sta Pritt in Pattex, proizvaja tudi industrijska lepila.
K dobičku je pripomogla tudi prodaja čistilnih sredstev, pri kozmetiki pa so zabeležile le pol odstotno rast, je poročala nemška tiskovna agencija dpa. Negativno je k četrtletnim rezultatom prispeval močan evro, ki je podražil izvoz izven območja evra, in rastoče cene surovin.
Prodaja naj bi kljub vsemu zrasla
Henkel kljub temu ohranja napoved za celotno leto nespremenjeno. Brez vpliva valutnih nihanj in drugih izrednih dogodkov, naj bi prodaja zrasla za dva do štiri odstotke. 18 odstotkov skupnega prometna naj bi ostalo kot dobiček.
Henkel proizvaja pralna in čistilna sredstva, kozmetiko in izdelke za nego ter lepila in tehnologije. Med njegovimi najbolj znanimi izdelki so pralni prašek Persil, lepilo Loctite in šampon Schwarzkopf. Prisoten je tudi v Sloveniji, in sicer z družbama Henkel Slovenija in Henkel Maribor.
STA