Dogodki

Izobraževanje

So-poučevanje

So-poučevanje

V mesecu marcu ponovno vzpostavljamo prestrukturiran programski sklop "Nagib k teoriji", ki ga bomo otvorili z ekipo Nomad Dance Academy (NDA) in njihovim formatom
So-poučevanje. Dvodnevno srečanje bo sestavljeno iz zgodovinsko-teoretskega in praktičnega dela, ki se bosta v varnem, zaščitenem in prijetnem okolju dopolnjevala. So-poučevali bodo Gisela Müller (Berlin), DISKOlektiv in Rok Vevar (Ljubljana).

Skupina pedagogov v okviru programa so-poučevanja (CoTeaching) razvija nov pedagoški modul, ki se bo osredotočil na razmerja med plesom, koreografskimi praksami, somatiko in prostorom. Skladno z nekaterimi nazori finskega arhitekta in pedagoga Juhanija Pallasmaa, ki arhitekturo premišljuje in konceptualizira na način kinetične percepcije ter arhitekturne objekte in urbanistične ureditve misli kot koreografska dela, se bomo pedagogi s pomočjo arhitektov ukvarjali s kinetičnimi orodji, s katerimi bomo telo spremenili v »merilnik« prostorskih parametrov in ga uporabili kot instrument branja ali zaznave arhitekture in urbanizma. Ta orodja in ustvarjalne naloge si želimo neposredno preizkusiti, premišljevati in razvijati na delavnici v Mariboru, na kateri bomo poleg odziva udeležencev skupaj z njimi skušali modul dopolnjevati z novimi funkcionalnimi orodji.
SoPoučevanje je izobraževalni format v katerem dva, trije ali več pedagogov so-poučuje isti plesni trening ali delavnico. Format razvijamo člani mreže Nomad Dance Academy in drugi povabljeni pedagogi. SoPoučevanje odpira izobraževalni proces preko ustvarjanja varnega okolja poučevanja/učenja, kjer prenos znanja ter plesna in teoretska praksa potekajo v prijateljskem tonu. Pravila SoPoučevanja so določena preko score-a (koreografske partiture), ki se prilagaja specifični situaciji, študentom in nalogi, ki smo si jo zadali. Score lahko vsebuje cilj treninga, čas, število učiteljev ter druge informacije, ki omogočajo jasno, a hkrati igrivo situacijo. Elemente plesne prakse in teorije v tem formatu spajamo in jih ne delimo. S tem namenom so-poučujejo tako plesni pedagogi kakor plesni teoretiki.

Samo ime formata predlaga sobivanje idej, metod poučevanja ter pogledov na to, kaj sodobni ples je. Sodelovanje v CoTeachingu od udeležencev zahteva odprtost do preskušanja novega, možnost napake in deljenja znanja. Učiteljem omogoča sopostaviti svojo pedagoško prakso z drugimi pedagogi ter omogoča takojšen odziv.

PRISPEVEK in PRIJAVE:
Za prijave obvezno pišite na: [email protected]
Cena dvodnevnega srečanja je 40 eur ali 20 eur na dan.
Za člane različnih plesnih šol, samozaposlene v kulturi, študente in
dijake imamo posebno ceno 35 eur ali 15 eur na dan.

Več informacij:

  • Pričetek: 03. marec 2024 ob 16:00
  • Konec: 03. marec 2024
  • Lokacija: Vetrinjski dvor