Dogodki

Izobraževanje

Oblikovanje blagovne znamke s pomočjo vedenjske znanosti

Oblikovanje blagovne znamke s pomočjo vedenjske znanosti

Na tokratnem Start:up Müsliju bomo gostili svetovnega “branding” guruja in vizionarja, ki je s pomočjo uporabe vedenjske znanosti pomagal preobraziti globalne blagovne znamke kot so GE Healthcare, Virgin, Hoover in Starbucks. Te zanima kako se povezujeta vedenjska znanost in ustvarjanje blagovnih znamk? Beri naprej. 

Vedenjsko znamčenje/branding: Povezovanje s strankami na globlji ravni
Vedenjsko znamčenje oz. angleško “Behavioral Branding” vključuje vpoglede iz vedenjske znanosti za globlje razumevanje potreb in želja strank. To je boljši, celovitejši in učinkovitejši način oblikovanja poslovanja, blagovnih znamk in uporabniške izkušnje.

Van Rais je s to metodologijo za Virgin Voyages ustvaril popolnoma nove vrste potovanj, za Hoover je blagovno znamko repozicioniral na način, da je postala sinonim za dobro počutju v domu, za GE pa je z njim preobrazil organizacijsko kulturo in vedenjske vzorce. Ta pristop ne samo da krepi močne čustvene povezave, ampak tudi spodbuja dejanja in preference potrošnikov, kar blagovne znamke naredi bolj učinkovite in vplivne.

Več informacij:

  • Pričetek: 04. junij 2024 ob 18:00
  • Konec: 04. junij 2024
  • Lokacija: KID Kibla