Čeprav koronavirus povzroča nemalo preglavic, hkrati ponuja enkratno priložnost, da začnemo od začetka in svet obnovimo po zeleni poti. Pandemija je namreč pod vprašaj postavila tržne povezave in odvisnost od nekaterih držav, v času, ko je bila od zahodnega dela sveta odrezana predvsem Kitajska, pa se je marsikatera država odločila, da namesto, da čaka na manjkajoče blago od tam, slednjega začne proizvajati tudi sama.

Konec kitajskega monopola

Podobno je v industriji električnih avtomobilov. Doslej je veljalo, da ima monopolno pozicijo na trgu električnih avtomobilov prav Kitajska, od izbruha koronavirusa dalje pa temu ni več tako. Sčasoma bo baterije in druge komponente električnih avtomobilov proizvajalo vse več ponudnikov, posledično pa se bo zmanjševala njihova cena. Prav to pa bo odlična priložnost za potrošnike – avtomobil po ugodni ceni, ki je povrhu še prijazen okolju? Vsekakor.

Zaenkrat se kitajski proizvodnji po robu postavlja predvsem podjetje Tesla, pričakovano pa je, da bodo kmalu sledila številna druga, kar bo koristno tako za potrošnike kot za okolje. Navsezadnje v povprečni življenjski dobi električnega vozila slednji proizvede za kar 70 % manj emisij kot klasični avtomobil, kar je odlična novica za našo prihodnost.

Vir: Insideevs