Ostale mariborske kandidate za župana oz. njihove stranke, ki niso prišli v drugi krog smo prosili za komentar rezultata volitev.O rezultatu obeh kandidatov v drugem krogu – kaj bi pomenila izvolitev katerega od njiju za mesto Maribor
Ter kako komentirajo zelo slabo volilno udeležbo v Mariboru?
SD – Socialni demokrati
Ljudje so na novo premešali politične karte v mestu in tega jim ni moč oporekati. Čeprav rezultat volitev ni optimalen, smo bili skozi volilno kampanjo Socialni demokrati prepoznani kot stranka, ki želi biti na čelu razvojne koalicije Maribora. Imamo program, znanje in ljudi, ki bi skupaj z meščankami in meščani dosegli razvojni preobrat mesta. To razvojno koalicijo bomo poskušali povezati tudi znotraj aktualne sestave Mestnega sveta.
To razvojno koalicijo bomo poskušali povezati tudi znotraj aktualne sestave Mestnega sveta. 
Tretjina volilnih upravičencev, ki se je odločila sodelovati na volitvah je za 2. krog županskih volitev izbrala svoja favorita. Ne glede kdo bo zmagovalec, ga čaka veliko dela in še več pričakovanj meščank in meščanov. Ali je bila ta izbira pravilna za mesto bo pokazal čas.
Stojan Auer – LPR
LPR – Lista za pravičnost in razvoj se v prvi vrsti zahvaljuje vsem, ki so nam zaupali svoj glas. Več kot očitno je, da si le majhen odstotek občanov v mestu zaveda kam so nas pripeljale napake Kanglerja in Fištravca v preteklosti. Enostavno si ljudje kot kaže zatiskajo oči in ne želijo prepoznati resnico. Še več. Volilci so demokratični opoziciji popolnoma zavezali roke. Je pa res, da Fištravec odslej za svoja dejanja ne bo mogel več kriviti mestnega sveta. 
Sicer pa ocenjujemo, da volilna udeležba jasno izraža nezainteresiranost mariborčanov za spremembe. Volilni rezultat vsekakor izraža navdušenje občanov nad delom Andreja Fištravca in njegovimi pogodbenimi svetovalci.
 Sicer pa ocenjujemo, da volilna udeležba jasno izraža nezainteresiranost mariborčanov za spremembe. Volilni rezultat vsekakor izraža navdušenje občanov nad delom Andreja Fištravca in njegovimi pogodbenimi svetovalci. Zato ocenjujemo, da večina občanov živi zelo dobro. Posledično, večina občanov očitno ne nasprotuje novim obremenitvam (npr. uvedbi davka na dež) in višjim položnicam. Kot je znano, si lahko le Listi in pravičnost in razvoj pripišemo zaslugo, da so cene komunalnih storitev že tretje leto zamrznjene, javna podjetja pa kljub temu ustvarjajo dobičke. Glede na sedanjo postavo v mestnem svetu, seveda zadržanja cen ne bomo mogli več ustaviti. 
 
Kakšna je realnost glede na obljube zmagovalca Fištravca, pa bo prinesel čas. Nismo črnogledi, smo pa realni. V kolikor tudi v drugem krogu zmaga Andrej Fištravec smo prepričani, da se bo glede na dosedanjo prakso klientelizma in brezmočne opozicije mestnem svetu, v Mariboru kriza še poglobila. Prihajajo težki časi, a si jih ljudje glede na izraženo voljo, tudi želijo. Temu pa ne smemo in ne moremo oporekati.
Dragan Bosnič ZaAB
Izid volitev je v skladu z napovedjo medijev, ki temelji na “javnomnenjskih anketah”, vendar pa teh anket ni tisti trenutek, ko nekdo vloži kandidaturo in mu časopis nameni naslovnico (kot je to naredil časnik Večer v primeru g. Kanglerja) ali promocijo svojih favoritov, kot je to počel Radio City s svojim jagodnim izborom!
Sam zagovarjam obvezne in javne volitve-skrita osebna odgovornost je neodgovornost! To se dogaja povsod-vsi se zgražajo nad rezultati, pri čemer jih večina sploh ni volila!
G. Kangler in g. Kovačič ( na volitvah ga zastopa g. Fištravec) sta enako slaba izbira, ki Mariboru prinašata več Dupleka, ali več Kitajske! 
G. Kangler in g. Kovačič ( na volitvah ga zastopa g. Fištravec) sta enako slaba izbira, ki Mariboru prinašata več Dupleka, ali več Kitajske! 
Izvoljenemu kandidatu želim vse dobro in ga sprejemam kot legalnega in legitimnega župana, kar tudi bo do naslednjih volitev!
Maridor odstavlja-Maribor nastavlja! Potrebno je zgolj definirati ” Maribor “!
Zdravko Luketič – NSi
Vsi, ki jim ni vseeno za Maribor, so prišli na volitve in na demokratičen način izrazili svojo voljo, zato vsem izvoljenim kandidatom čestitamo. Volivcem se zahvaljujemo za zaupanje in glasove, ki so jih oddali za kandidate Nove Slovenije-krščanske demokrate.V NSi Mariboru smo z volilnimi rezultati naših kandidatov zadovoljni. Za listo mestnega sveta smo prejeli 12,1 % več glasov kot pred štirimi leti, NSi pa je tudi edina stranka na državni ravni, ki je na teh lokalnih volitvah v Mariboru prejela večje število glasov kot pred štirimi leti, kar kaže tudi na vse višje zaupanje naši stranki. Navedeno je, glede na manjšo volilno udeležbo, potrditev, da smo aktivno zastopali interese naših volivk in volivcev. Krščanski demokrati v Mariboru smo svoje predloge rešitev za prihodnost našega mesta jasno predstavili in jih bomo zagovarjali tudi v prihodnje. Povečali smo število svetnikov v četrtnih in krajevnih skupnostih iz enega na sedem izvoljenih kandidatov, žal pa nam ni uspelo povečati tudi števila mestnih svetnikov, kjer bi imeli še več možnosti pri odločanju o prihodnosti našega mesta.
Upamo, da bo v boju za mesto župana prevladovala predvsem razprava o programu in viziji za razvoj Maribora in da bo izvoljeni kandidat svoje zaveze tudi uresničil.
Volitve so praznik demokracije in treba je spoštovati voljo volivcev, ki so izvolili kandidata, ki se bosta pomerila v drugem krogu. V NSi Maribor smo menili, da bi potrebne spremembe v Mariboru operativno najbolje lahko izvedel mag. Bernard Memon, zato je bil tudi naš kandidat za župana. Upamo, da bo v boju za mesto župana prevladovala predvsem razprava o programu in viziji za razvoj Maribora in da bo izvoljeni kandidat svoje zaveze tudi uresničil.
Menimo, da je pri tem zelo pomembna odprtost za dobre predloge in pobude, pripravljenost na sodelovanje in nepristranska, strokovna ter transparentna izbira kadrov, ki bodo s srcem delovali za skupno dobro. Zagotovo pa ne potrebujemo zaščite osebnih vrtičkov in monopolov vplivnih interesnih skupin, kar se je v preteklosti na žalost pogosto dogajalo.
Dogajanje v mestni občini Maribor se tiče vseh občank in občanov Maribora (in tudi širše), zato nam ne sme biti vseeno, kdo in kako v našem imenu z občino upravlja. V NSi Maribor si želimo, da bi volivci v čim večjem številu začutili to razsežnost in da bi o svojem skupnem javnem dobru tudi aktivno odločali. Šele takrat bodo nastali res dobri pogoji, da se bodo razmere v Mariboru izboljšale.  
Peter Tomaž Dobrila – Solidarnost
Zahvalil bi se vsem volilkam in volilcem za podporo tako meni kot županskemu kandidatu kakor Fronti za Maribor, ki je kandidirala s podporo Solidarnosti. Ker smo se pozno odločili za sodelovanje na volitvah, nismo uspeli izpolniti vseh ambicij in želja, zato tudi nismo mogli kandidirati s polno listo za Mestni svet ne v vsaki mestni četrti in krajevni skupnosti. Čeprav smo startali na vsaj eno mestno v Mestnem svetu, je rezultat po vseh dogodkih odraz mariborske realnosti, mešanice strankarske politike in civilno-družbenih pobud. Upajmo, da bo ta kombinacija v prihajajočem mandatu bolj konstruktivna za mesto in vse nas, da ne bomo nadaljevali poti navzdol in da Maribor ne bo še bolj razpadal in propadal in mi vsi z njim.
Smo tudi pred lahko pomembno odločitvijo, kam in kako naprej, ali se bomo postavili kot nizko plačana delovna sila za proizvajanje zamisli drugih ali bomo sami zastavljali naše zamisli kot ideje razvoja v prihodnje. Pri tem ne smemo zanemariti določenega intelektualnega potenciala, ki še vedno vztraja v mestu, niti ne univerze in njene možne in s strani nekaterih zaželene vloge, da bi končno prispevala k temu intelektualnemu potencialu, ne pa ga zanemarjala, skrivala, tajila, kot da bi jo bilo sram in bi bili intelektualke in intelektualci nujno zlo, nebodigatreba, pankrt, ki je padel z izobraževalnega tekočega traku.
Pri tem ne smemo zanemariti določenega intelektualnega potenciala, ki še vedno vztraja v mestu, niti ne univerze in njene možne in s strani nekaterih zaželene vloge, da bi končno prispevala k temu intelektualnemu potencialu, ne pa ga zanemarjala, skrivala, tajila, kot da bi jo bilo sram in bi bili intelektualke in intelektualci nujno zlo, nebodigatreba, pankrt, ki je padel z izobraževalnega tekočega traku.
Sam takšno odločitev poimenujem sindrom kuhanih žab: ko žabo vržeš v vodo in zlagoma dviguješ temperaturo, da žaba sploh ne zazna, kdaj je kuhana in veselo plava v vodi do bridkega konca. Mariborčanke in Mariborčani so se odločili, kot da preslišijo argumente o slabšanju gospodarske situacije,
begu kapitala iz mesta, naraščajoči brezposelnosti in rednemu, konstantnemu in kontinuiranemu odhajanju prebivalk in prebivalcev. To se dogaja že vsa leta od slovenske samostojnosti, in prav občinska oblast ter vsi ki so tukaj v javnih službah in so zavezani skrbi za javno dobro niso opravili
svojega dela in so gotovo najbolj zaslužni za stanje v Mariboru. Naj samo spomnim, kaj se je zgodilo z Evropsko prestolnico kulture 2012, ki je bila kljub vsem peripetijam še vedno spoznana kot najbolj pozitivni
projekt v zadnjih dvajsetih letih, a so iz njene izjemnosti politiki ter javne uslužbenke in uslužbenci naredili mariborsko kulturno sedmino, saj so od v izhodišču potrjenega, 200 mio EUR velike proračuna uspeli
realizirati le 30 mio EUR. Toda po letu 2012 nadaljevanje, zaradi česar je kandidatura Maribora in partnerskih mest tudi bila spoznana za najboljšo, to je trajnostnih učinkov, vključno z novimi zaposlitvami, še ni izgubilo negativne obravnave, kaže postopek likvidacije vsega, kar diši po temu, da je Maribor dobil in nosil ta laskav naziv, s katerim se diči samo okoli 50 evropskih mest. Četudi je to izjemen privilegij, ki je – ne glede na vse – prinesel Mariboru tudi največ sredstev v zgodovini mesta doslej, se ga
obravnava po ustaljeni mariborski logiki in kratko zavrže tudi napovedano vnaprejšnje financiranje institucije z evropskim predznakom ter posledično številnih programov in projektov, ki bi tukaj nastali z regijskim,
nacionalnim ter medregijski, policentričnim in mednarodnim značajem, kar bi nas zagotovo bolje postavilo v širši evropski kontekst in promoviralo na mednarodni ravni.
Glede na to, da je prejšnja vlada brez velikega pompa spremenila zakon o referendumu in odredila določene odstotke obvezne udeležbe, brez katere referendum ni veljaven, menim, da bi tudi volitve, na katerih voli manj od 50% prebivalstva morali razveljaviti in jih ponovno razpisati.