Tomaž Kaučič in Matjaž Korošak bosta ta konec tedna po dolgem premoru ponovno nastopila na dirki državnega prvenstva. Z vrhunskim dirkalnikom Hyundai I20 R5 bosta med tekmovalci zadnjega relija sezone v Idriji.
»Premor je res dolg, a prepričan sem, da nisem pozabil dirkati!« je po objavi novice, da bo ponovno sedel v dirkalnik in nastopil v konkurenci, povedal Tomaž Kaučič, ki je naslov v Sloveniji osvojil dvakrat (trikrat je bil tudi prvak Hrvaške). Tomaž in Matjaž, ki je ravno tako trikrat osvojil naslov med sovozniki (ob Tomažu Jemcu), bosta v dirkalniku sicer sodelovala drugič, a njuno skoraj 20-letno sodelovanje, kjer je bil Tomaž dirkač, Matjaž pa vodja ekipe, je zaznamovalo njuni karieri. Zdaj obračata nov list, kmalu pa bo jasno tudi, ali bo list popisan samo z nastopom v Idriji, ali pa morda ta nastop pomeni kaj več.
Rada bi uživala v dirkanju
Mariborčana bosta v Idriji nastopila z vrhunskim dirkalnikom Hyundai I20 R5 pod pokroviteljstvom podjetja Hyundai Slovenija, Hyundai Financiranje in podjetja Mega M. »Vesela sva, da sva uspela ta projekt ‘zložiti’ tudi finančno. Dirke se bova lotila preudarno, saj bi rada videla cilj. Dirkalnik je zahteven že sam po sebi, v Idriji pa bo dogajanje očitno popestril še dež. Veselim se nastopa, saj bom ponovno tam, kjer sem najraje – na sovozniškem sedežu!« je povedal Matjaž Korošak. Reli v Idriji, ki bo štel tudi za Centralno evropsko cono, bo sicer dolg 78 kilometrov, odvijal pa se bo po že znanih trasah prejšnjih relijev Idrija in Saturnus (www.rally-idrija.si).
Na vprašanje, kaj pričakujeta, Tomaž ni odgovoril kot iz topa, temveč je pomislil, nato pa razkril načrte: »Rada bi uživala in čim prej bi rada dosegla sproščenost v dirkalniku. Dirkalnik je vrhunski in se veselim dirkanja z njim, a hkrati mi je jasno, da moram vanj stopiti z pravo mero preudarnosti in spoštovanja.« Matjaž je dodal: »Lepo bi bilo, če bi videla, da sva vsaj na posameznih hitrostnih preizkušnjah lahko konkurenčna. Precej sva trenirala, tako da o zarjavelosti ni ne duha ne sluha!«
Priprave na dirko so pri koncu, mariborsko posadko, ki je praktično ves čas krojila vrh slovenskega avtošporta in širše, tako zdaj čaka samo še pika na I: 78 kilometrov hitrostnih preizkušenj odpeljati z motom njunega skupnega imenovalca v karieri, Tomaža Jemca: »Čim hitreje mimo nevarnosti!«