Expo se bo po Milanu preselil v Dubaj v Združenih arabskih emiratih, kjer se bo pod sloganom “Povezovanje idej za prihodnost” predstavil ves svet. Udeležilo se ga bo več kot 190 držav sveta. Od 20. oktobra 2020 do 10. aprila 2021, pričakujejo 27 milijonov obiskovalcev iz celotnega sveta.

Slovenija bo na svojem razstavnem prostoru velikosti 1550 kvadratnih metrov sodelovala v sklopu “trajnosti”, želijo se predstaviti kot zelena turistična destinacija, bogata z vodnimi viri. Gospodarsko ministrstvo je izbralo idejno zasnovo paviljona, s katerim se bo Slovenija predstavljala.  Paviljon bo predvidoma stal pet milijonov evrov, bo predstavljal slovensko naravo, gospodarstvo in kulturo.

FOTO: Magnet Design

Predstavitev Slovenije bo sicer stala skupno 9,7 milijonov evrov, poleg prej omenjenih petih za paviljon, so tukaj še stroški obratovanja, izvedba programa z vsemi dogodki, osebje in materialni stroški.

Paviljon je zasnovan na način, da se uporabijo elementi, ki so montažni, trajnostni in razgradljivi: kovina, steklo, kamen in seveda po večini les, s katerim je Slovenija zelo bogata.

Zvočni učinki in prijetni vonji, ki bodo ugodno vplivali na razpoloženje

Paviljon bo obiskovalcem omogočalcelostno doživetje Slovenije preko vseh čutov. Zunanji del osrednjega predstavitvenega prostora služi kot površina za vizualne predstavitve z različnih področij: kultura, turizem, gastronomija, posamezni segmenti gospodarstva. Notranji del osrednjega prostora je zasnovan interaktivno in omogoča razstave in video vsebine posameznih aktivacij v »showroomu«, podprte z zvočnimi učinki in prijetnimi vonji, ki ugodno vplivajo na željeno razpoloženje. Poleg tega je paviljon zasnovan kot pametno okolje, ki obiskovalcem omogoča virtualni obisk in izkušnje prihodnosti preko digitalnih rešitev.

FOTO: Magnet Design

Izbrano idejno zasnovo jo pripravilo podjetje Magnet Design d.o.o. iz Ljubljane. Izbrana rešitev je komisijo prepričala tako z vidika izvirnosti in kreativnosti vsebine, kot tudi z vidika skladnosti idejnega koncepta s tematskimi usmeritvami organizatorja in z vizijo promocije Slovenije na svetovni razstavi. V vsebinskem smislu izbrana rešitev hkrati predstavlja izpostavljeno in prepoznavno zunanjo podobo in je skladna s krovno blagovno znamko Slovenije I feel Slovenia.