Na družbenem omrežju Facebook se je pojavilo več objav, v katerih uporabniki opozarjajo na nadvse neprimeren plakat, ki se pojavlja ob slovenskih cestah. Na njem je podoba neznanega otroka, še posebej pa izstopa praska na njegovem licu, za katero je očitno, da je posledica udarca. Zraven pa pripis: “Očetovo znamenje”. Slika je del kampanje Društva za nenasilno komunikacijo, ki pa je naletela na številne kritike javnosti.

Številni izrazi nestrinjanja

Pod fotografijo omenjenega plakata je završalo, pojavilo se je veliko komentarjev uporabnikov, ki so izražali svoje ogorčenje, češ da gre za izrazit seksizem ter da ni prav, da se očete obravnava kot prevladujoče izvajalce nasilja nad otroki. “Ponižujoče za moške, ki so lahko nemalokrat zgled ženskam” in še “V nasprotnem primeru bi se na nas vsul plaz feministk”, sta le dva izmed številnih komentarjev nestrinjanja z vsebino.

Na plakat se je odzval tudi predsednik Državnega sveta Republike Slovenije Alojz Kovšca. Kovšca je pozval Varuha načela enakosti k ukrepanju in dejal, “da plakat demonizira očetovstvo ter meče v isti koš vse zgledne očete in nasilneže”. “Ni objektivno, ni vzgojno in ni sprejemljivo! Kot oče se počutim užaljeno.”

Pod plakatom je sicer logotip Ženske svetovalnice Slovenije, podpirajo pa ga številni sponzorji. Naročnik oglasov, Društvo za nenasilno komunikacijo, je v sredo objavil, da je plakate umaknil. “Objava ni posredovala sporočila, ki smo ga želeli, zato smo jo umaknili,” so zapisali na svojem profilu na Facebooku.