Na Pošti Slovenije uporabnike znova svarijo pred lažnimi obvestili o plačilu stroškov pošiljanja in carinjenja prispelih paketov. Kot poudarjajo, so v takih sporočilih zlorabljeni ime in logotip Pošte ter njihove hčerinske družbe PS Moj paket. Slednja naj bi bila pošiljatelj pošiljke, za katero naj ne bi bila plačana carina.

Na Pošti Slovenije ob tem pojasnjujejo, da je besedilo sporočila zapisano v “polomljeni” slovenščini in vsebuje lažne podatke o pošiljki ter povezavo, na kateri naj bi prejemnik plačal manjši znesek v obliki carine, poroča STA.

Na lažni spletni strani je obrazec, ki od posameznika za plačilo carine zahteva vnos podatkov o plačilni kartici. Gre za prevaro in v primeru vnosa podatkov bo zelo verjetno sledil poskus zlorabe.

Vir: Pošta Slovenije, Facebook

Kaj storiti, če ste podatke že vnesli?

Prejemnike sporočila zato obveščajo, da gre za lažno sporočilo, zato naj ne klikajo na povezave v sporočilu in ne vnašajo podatkov o svojih plačilnih karticah. Ob tem prejemnikom priporočajo, da sporočilo izbrišejo.

Kdor pa je slučajno kliknil na povezavo in vnesel podatke o plačilni kartici, naj o tem nemudoma obvesti svojo banko ali center za kartično poslovanje in poskrbi za blokado kartice. V primeru oškodovanja na Pošti svetujejo podajo prijavo na policijsko postajo, uporabniki pa se lahko obrnejo tudi na nacionalni odzivni center za kibernetsko varnost SI-CERT.

Prejemniki se lahko o verodostojnosti obvestila prepričajo tako, da preverijo, ali je pošiljateljev elektronski naslov sumljiv, prav tako lahko preverijo tudi zapisano sprejemno številko v sledenju. Pozorni naj bodo tudi na slovnične napake. Na Pošti še dodajajo, da pravo obvestilo carinske pošte vselej spremljata tudi prilogi v PDF formatu.