Nova24TV se je odločila za nenavadno kampanjo. Zakupila je ključne besede v iskalniku Google – in sicer imena strank KUL in Gibanje Svoboda. To pomeni, da če oseba v Google vpiše “Levica”, “KMŠ”, “SAB” ali “Gibanje Svoboda”, bo med prvimi zadetki spletna stran Nove24TV. Na spletni strani pa se bodo odprli članki, ki strankam niso naklonjeni, poroča N1.

Vztrajajo, da ne gre za vključevanje medija v predvolilno kampanjo

Kot poroča N1 pa zaradi etike poslovanja običajno podjetja ne zakupujejo ključnih besed drugega podjetja. Nova24TV se brani, da s kampanjo odgovarjajo na žaljive in neresnične trditve, ki bi jih o njih naj širile omenjene stranke. Ob tem poudarjajo, da ne gre za vključevanje medija v predvolilno kampanjo, temveč bi naj šlo samo za ščitenje ugleda.

Zakup ključnih besed je klasična digitalna kampanja. V dobi interneta je namreč zelo pomembno, kako visoko so rezultati na spletnem brskalniku Google. Z zakupom besed si lahko podjetja zagotovijo, da dobijo največ ogledov na določeno temo, saj bo uporabnik ključne besede teme vpisal v brskalnik in ta mu bo najprej ponudil stran tega podjetja. 

Milosavljević: Gre za izrazito strankarsko propagando

Prof. novinarstva dr. Marko Milosavljević medtem po navajanju N1 opozarja, da gre za medij, ki je lastniško povezan s stranko SDS in da je kampanja z zakupom teh ključnih besed, ki jo izvajajo v času predvolilne kampanje, izrazita strankarska propaganda. Izpostavlja, da je medij zaradi lastništva na nek način orožje SDS-a, ker je neobičajno, saj je edini medij v Sloveniji, ki je v tovrstni solasti predsednikov oz. poslancev političnih strank in vlade.

Nova24TV je prav tako zanikala, da bi imela kakršenkoli povezave s stranko SDS. To, da so delničarji člani SDS, naj na to ne bi imelo vpliva. 

Prvič slišim, da nek novičarski medij zakupi lastna imena političnih strank kot ključne besede,” je povedal po poročanju N1 in poudaril, da gre za zelo nenavadno gesto s strani novičarskega medija, saj bi bila že za druge medije to neobičajna poteza. Ob tem je dodal, da glavni namen tega zagotovo ni objektivno in nepristransko poročanje, kar je očitno že iz dejstva, da so zakupili samo imena svojih glavnih tekmecev (oz. tekmecev SDS-a).