Objava, ki je naletela na množičen odziv uporabnikov socialnega omrežja, se prične z opisom pacientke Martine Rus, ki je v celjski bolnišnici poiskala pomoč zaradi anafilaktične oziroma alergijske reakcije in bila priča nadvse nečloveškemu odnosu osebja, ki ga sicer v objavi ni poimenovala. Sestri sta med opazovanjem otečene ustnice Rusove ugibali, ali je za alergijsko reakcijo kriv botoks ali pa kar “lulek”, na starejšo pacientko naj bi neimenovana medicinska sestra stresala jezo, ker je ta morala na stranišče, nato pa ji namesto diuretikov nadela premočeno plenico, prezeblemu pacientu pa so odrekli odejo, ker jim je ta “vse pokozlal”.
Dežurni zdravnik je bil nad navedbami presenečen in je namigoval, da si je celotno situacijo izmislila tudi potem, ko se je Rusova odločila, da bolnišnico pretresena zapušča. Resda se osebje zaradi dolgotrajnih epidemioloških razmer in pritiskov na bolnišnico sooča z izgorelostjo in utrujenostjo, a ta nikakor ni izgovor za kršenje osnovnih bolnikovih pravic, kot je profesionalen in human odnos.