Spar je s prihodom novega leta uvedel prenovljene pogoje za koriščenje popustov, kar je sprožilo val nezadovoljstva med zvestimi kupci. Olajšan dostop do popustov so namreč omogočili zgolj uporabnikom njihove aplikacije, medtem ko je za preostale pot do ugodnosti postala izjemno zapletena.

Nova pravila razburila kupce

Kljub pojasnilom Spara, da so spremembe namenjene izboljšanju nakupovalne izkušnje, so kupci odgovorili s številnimi kritikami. Nova pravila za pridobitev obljubljenih popustov zahtevajo uporabo aplikacije ali izrezane kupone iz letaka, tako kartica zvestobe ni dovolj, piše portal N1. Ena uporabnica je delila svojo izkušnjo, kako se je sicer hitro naučila uporabljati aplikacijo, vendar so postopki pri blagajni zdaj trajali veliko dlje, kar bo po njenem povzročalo dodatne težave.

Posebno težavno se je izkazalo za starejše kupce, ki nimajo elektronskega naslova, katerega potrebujejo za namestitev aplikacije. Kritike so se pojavile tudi glede alternativnih možnosti, kot je izrezovanje kuponov iz letaka, pri čemer so nekateri izpostavili nelogičnost tega koraka v dobi leta 2024, še poroča portal. “Listke bomo izrezovali? V 2024? Lahko pa na roke napišemo še izjavo, za kateri izdelek bomo koristili popust. V korak s časom, pa to …” je zapisal uporabnik. 

Nekateri alternative sploh nimajo

Kot pa smo poročali pri našem mediju, nekateri alternativ aplikacijam sploh ne ponujajo. Tako denimo pri prodajalcu Lidl, nekateri kupci v letaku opaženo ugodnost ne morejo izkoristiti, saj nimajo pametnega telefona ter aplikacije Lidl Plus. 

»Če nimaš aplikacije, pač nimaš popusta, s tem sem se sprijaznila,« nam je povedala starejša gospa v Lidlovi trgovini, ko smo jo ujeli po tem, ko ji je blagajničarka pojasnila, da določenega izdelka brez aplikacije ne more dobiti po takšni ceni, kot bi jo z uporabo aplikacije.

PREBERITE ŠE: »Če nimaš aplikacije, pač nimaš popusta«

V Lidl Slovenija so svojo odločitev za zgolj digitalno aplikacijo pojasnevali: »Odločitev za digitalizirano orodje za nagrajevanje zvestobe kupcev je bila tako dobro premišljena. Aplikacija je tudi pomemben del digitalne preobrazbe v Lidlu Slovenija, saj predstavlja enovit ekosistem za še bolj učinkovito odzivanje na potrebe kupcev.«

Dodali so še: »Daje nam možnost, da na bolj trajnosten način komuniciramo z našimi kupci o vsem, kar lahko pri nas najdejo. Hkrati pa nam omogoča interakcijo s kupci in ustvarjanje dolgoročnega odnosa z njimi. Poleg tega pa z aplikacijo uresničujemo tudi trajnostne cilje Lidla Slovenija: tako na področju zmanjševanja plastike kot tudi nižanja porabe papirja.«

Prepričani, da gre za diskriminacijo

Na družbenem omrežju Facebook so se na prispevek odzvali tudi naši bralci. Tako so nekateri denimo prepričani, da gre pri tem za diskriminacijo. »Danes brez aplikacije ni popusta, jutri pa brez aplikacije ne bo nakupa,« zapiše druga bralka. Spet drugi pa opozorijo, prav na starejše: »Sramota, starejši niti ne znajo to narediti«. »Kot da bi trgovina bila kaj na slabšem s temi "popustki" !?! Vse si povrnejo in se več zaslužijo. Vedno, ko je kaj znižano je en kup drugega podraženo,« se glasi še eden izmed komentarjev.