Ogromen naval oboževalcev priljubljene pevke Talor Swift, ki so si še pred začetkom reden prodaje skušali zagotoviti vstopnice za njeno turnejo The Eras Tour, so sesuli spletno stran Ticketmaster. Podjetje je posledično morali preklicati splošno prodajo, kasneje pa so pojasnili, kaj je bilo pravzaprav krivo za neljub dogodek.
Poleg sesute spletne srani so bili številni obupani tudi zaradi cen vstopnic, ki so izjemno visoke. Posamezna vstopnica stane namreč več sto evrov in ker so številni oboževalci mlajši so stroške nosili starši, ki so se na spletu pritoževali. Nekateri so celo dejali, da ni ne morejo privoščiti koncerta.
V sistemu je bilo 3,5 milijard sistemskih prošenj
Kot je podjetje pojasnilo, je do zrušitve spletne strani prišlo, ker je bilo na njej več milijonov ljudi, sistem pa je s posebnim programom skušal ločiti resnične uporabnike od umetno ustvarjenih profilov. Tako so želeli skrajšati čakalne vrste, a so pri tem izključili nekatere resnične uporabnike.
“V preteklosti se je predprodaje vstopnic udeležilo le 40 odstotkov povabljenih oboževalcev, ti pa so v povprečju kupili le tri vstopnice. Tokrat so se v predprodajo vključili tudi umetno ustvarjeni profili ter oboževalci, ki niso bili predhodno registrirani, kar pomeni, da je bilo v sistemu skupaj 3,5 milijard sistemskih prošenj, torej kar štirikrat več od prejšnjega rekorda,” so zapisali.
S tem pa je tudi Taylor postavila nov rekord, saj je edina glasbenica, ki je prodala preko dva milijona vstopnic v enem dnevu. Če bi Swift nastopila glede na število prodanih vstopnic, bi morala na odru stati kar 900-krat.
Oglasila se je tudi Taylor
Pevka se je najprej zavila v molk, a se je glede na nastalo situacijo oglasila po dveh dneh. Po eni strani je počaščena, da je prodala toliko vstopnic: “Čudovito je, da je toliko ljudi prejelo vstopnico, a hkrati me jezi, da so med nakupom morali prestati toliko ovir.”
Po drugi strani pa je izrazila razočaranje, saj se je z ekipo trudila, da bi prodaja vstopnic stekla gladko, a jim ni uspelo: “Nikogar ne bom zagovarjala. Z ekipo smo ponudnika večkrat vprašali, ali bo sposoben v tako kratkem času prenesti tako intenzivno povpraševanje in zagotovil nam je, da da.”