Govorili smo s Sandro Auer, ki širši publiki predstavlja novo aplikacijo, ki jo je razvila s pomočjo mlade in zagnane ekipe. Konec meseca pa bo ogledala luč sveta, predvsem pa bo olajšala iskanje lepotnih storitev. Znana Mariborčanka se je za Maribor24.si razgovorila o SpaMatchu.
Kaj je bistvo SpaMatcha?
SpaMatch je mobilna aplikacija, znotraj katere uporabnik ustvari povpraševanje – kdaj in kje želi določeno storitev, zato ji pravijo tudi “Uber za lepotne storitve”. Ponudniki v njegovi bližini dobijo obvestilo (notification) direktno na svoj pametni telefon o povpraševanju in v kolikor imajo takrat čas, z enim klikom potrdijo to povpraševanje (imam čas). Ko uporabniku povpraševanje potrdi več ponudnikov, si izbere enega na podlagi cene, ocene in razdalje. Uporabnik je tako prihranil ogromno svojega časa za naročanje, prav tako pa lahko do storitve pride tudi “last minute”. Lažje pa jim bo priti tudi do ponudb ponudnikov, ki storitve opravljajo na domu.
Ponudniki na drugi strani pa z aplikacijo prejmejo ogromno novih prednosti, ki jih doslej še niso poznali in katere jim bodo bistveno pomagale pri njihovem poslovanju. Ne samo, da si z aplikacijo polnijo svoje proste termine, tudi tiste ki so se nepričakovano sprostili med delovnim dnem in si tako večajo svoj prihodek, pač pa tudi pridobivajo povpraševanja v obliki obvestil direktno na svoj pametni telefon. (V eni sekundi torej prejmejo informacijo – kdo kdaj želi njihovo storitev)
SpaMatch aplikacija pa jim bo omogočala tudi vpogled v “verodostojnost” strank in se bodo tako lahko izognili neprijetnim situacijam, ko je stranka naročena in na termin ne pride. Prav tako pa bodo tudi ponudniki prihranili svoj čas za naročanje strank, saj bodo z aplikacijo porabili 10 krat manj časa kot z navadnim telefonskim klicem. Naj poudarim, da se aplikacija razlikuje od navadnih booking seistemov, saj vse temelji le na prostih terminih. Ena od mnogih zanimivih dodanih vrednosti aplikacije je tudi odstranitev jezikovne prepreke, saj bo isto informacijo lahko vsak uporabnik aplikacije prejel v svojem jeziku, kar je še posebej odlično za tujce in turiste, ki ne poznajo ne jezika, ne ponudbe, ob obisku druge države.
Kdaj bo v uporabi?
V uporabi bo konec septembra.
Kako ste prišli na to idejo?
Preden nadaljujem z zgodbo naj povem, da sem velika ljubiteljica masaže, saj ima name in na moje telo resnično pozitiven učinek. Ko imaš službo, dva otroka in en avto, katerega si s partnerjem deliva, se ni vedno najlažje zoorganizirati kako priti do masaže. To še posebej ne gre, če morem rezervirati masažo nekaj dni v naprej, saj se tisti dan lahko odvije v čisto drugo smer, kot pričakovano.
Včasih pa se zgodi, da pride dan, ko imam slučajno otroka v varstvu, avto, čas in bi to rada izkoristila sebi v prid. Seveda sem porabila 2 uri za klicanje vseh ponudnikov v bližini, kdo bi imel ta dan čas. Na koncu sem sicer vedno našla nekoga in odšla na masažo, a tisti dve porabljeni uri mi nista dali miru. Za tem sem celo opazila na facebooku objave deklet, ki so se soočale s podobnimi težavami, torej da potrebujejo spa storitev v istem dnevu in so se zato obrnile na socialno omrežje. Porodila se je ideja za reševanje tega problema, portal, kjer bi lahko uporabniki izrazili svoje želje, ponudniki bi v to imeli vpogled in kdor bi bil prost, bi se jim enostavno oglasil. Nato sem nekje tri mesece porabila za to, da sem idejo in cel skrbno premišljen sistem prelila na papir (ki so mimogrede bili posod po stanovanju, tudi na stenah) in ko sem imela vse dokončano, se je praktično ta pot začela. To je bilo nekje pred letom in pol in do tega trenutka se je zgodilo že resnično veliko. Največja lekcija je bila, da je portal prepočasen in da ne funkcionira kot bi moral, saj je vse potekalo preko emailov, ki pa jih vsi ne berejo ves čas. Pred osmimi meseci smo tako začeli ustvarjati aplikacijo, jo še dodelali in ustanovili podjetje. Aplikacija bo, kot rečeno, končana v septembru, ki bo že v prvi fazi reševala mnogo vsakdanjih problemov (tako ponudnikov kot uporabnikov), a naj dodam, da je to šele začetek. Aplikacijo imamo v enem letu namen še izredno nadgradit, vzporedno s komuniciranjem s trgom, seveda.
Koliko je zanimanja s strani ponudnikov?
Pri ponudnikih je takole. Ko nam enkrat prisluhnejo in resnično dojamejo, kaj lahko s to aplikacijo pridobijo, si aplikacijo zaželijo. Naša ekipa je v zadnjih mesecih opravila mnogo raziskav in intervjujev s ponudniki, tako da vemo s kakšnimi različnimi težavami se spopadajo in vsak lahko najde zase rešitev v eni sami aplikaciji. Sicer pa iz dneva v dan prejemamo več klicev za vpis v bazo, saj bodo naši prvi ponudniki lahko aplikacijo uporabljali brezplačno kar tri mesece. Ta ponudba še velja 15 dni.
Je vaš cilj samo slovenski trg, ali želite tudi v tujino?
Zaenkrat smo se osredotočili na Ljubljano in Maribor, vsekakor pa se imamo namen zelo hitro razširiti po vsej Sloveniji. V dogovorih smo že tudi s tujimi državami, saj bo naš naslednji cilj hitra globalna širitev.
Kakšnim tipom ljudi je namenjen SpaMatch?
S SpaMatch aplikacijo se zavzemamo za obe strani, tako ponudnike kot uporabnike v industriji lepote in dobrega počutja. Če govorimo o uporabnikih, je aplikacija namenjena najprej zaposlenim, ki imajo družino in previdno razpolagajo s svojim časom, saj ga izredno cenijo ter ga ne želijo zapravljati s klicanjem oz. dolgotrajnim naročanjem. Za njihov željen termin, bodo dobili prostega ponudnika hitreje kot še nikoli.
Sicer pa se zaenkrat osredotočamo na 4 osnovne segmente. To so masaža, ličenje, manikura in pedikura ter frizerstvo. Vse katergorije so v aplikaciji tudi razčlenjene, tako da uporabnik še lažje izbira točno želeno storitev.
Za konec je Sandra Auer še dodala, da si izredno želi, da bi slovenski ponudniki aplikaciji dali priložnost: “Marsikdo nam je svetoval, da naj z aplikacijo začnemo v tujini. Po pogovorih s tujimi ponudniki smo ugotovili, da so res bolj odprti za nove tehnologije, ki v tem trenutku oblikujejo našo prihodnost. A kljub temu, imam vero v Slovenijo, da so pripravljeni, da so prvi, del večjega projekta in ne samo “sledilci” znanih aplikacij v svetu. Predvsem upam, da se zavedajo, da je biti v koraku s tehnologijo, izredno pomembno in predvsem dobičkonosno za prihodnost.”