Športni terenec Duster nedvomno spada med bolj popularne modele svoje vrste, čeprav zaradi svoje nizkocenovne pripadnosti (tudi zdaj) ne sledi vsem modnim smernicam v tem razredu. Že kmalu po predstavitvi leta 2010 in še bolj po prenovi izpred nekaj let, je ta romunski model postal prava uspešnica, zdaj pa prihaja v podobi nove generacije. Ima povsem na novo ukrojen zunanji videz, ki povzema osnovo prve generacije, a je videti bolj elegantno in manj robustno, vse mere, vključno s 4,30-metrsko dolžino in 478-litrskim prtljažnikom, ki se poveča do 1623 litrov, pa so ostale enake.

Oblikovalci so obsežno prenovili armaturno ploščo, ki je z novimi stikali, bolje preglednim osrednjim zaslonom in po novem tudi globinsko nastavljivim volanskim obročem (volanski mehanizem ima odslej električni servoojčevalnik) prijaznejša za uporabo. Motorji so ostali enaki kot doslej, osnovo predstavlja 1,6-litrski bencinski štirivaljnik (ki ga lahko poganja tudi utekočinjen naftni plin) izbrati pa je mogoče tudi njegovega 1,2-litrskkega prisilno polnjenega sorodnika z 92 kilovati (125 KM) in enega od dveh 1,5-litrskih turbodizlov s 66 oziroma 81 kilovati (90 oziroma 110 KM). Oba močnejša motorja sta na voljo tudi s štirikolesnim pogonom, dizelski tudi s samodejnim dvokslopčnim menjalnikom – vendar le  s prednjim pogonom.

Med opremo so po novem lahko tudi samodejna klimatska naprava, sistem za zaznavanje vozil v mrtvem kotu in elektronika za nadzor zdrsa pri terenski vožnji navzdol. Novi duster na slovenske ceste prihaja v drugi polovici januarja, cene se bodo gibale od slabih 13 do skoraj 20 tisočakov.