”Zdaj bo Mini izkoristil tehnologijo in izkušnje iz modela i3 in bo dostopen vsem, ne le izbranim strankam”, pravi vodja projektov pri BMW, Elena Eder.

Konec leta 2019 naj bi stekla proizvodnja električnega Minija. Spremembe zunanjosti bodo minimalne, nove naj bi bile zračne reže na sprednji maski vozila, zadnji odbijači bodo brez izpušnih cevi, dodani bodo logotipi, ki bodo nakazovali njegovo zeleno usmerjenost.

Zaenkrat pri Miniju ne razkrivajo vseh tehničnih podatkov. Tehnologijo bo prevzel od BMWjevega modela i3, po čem gre sklepati, da bo vgrajena litij-ionska baterija z zmogljivostjo 33 kilovatnih ur. Nameščene so pod zadnjo klopjo in sredinskim tunelom, ki prehaja do spredaj nameščenega elektromotorja z 184 konjskimi močmi. Če vzamemo i3 kot merilo, bo domet električno gnanega Angleža znašal približno 200 kilometrov.

Kar se tiče dokaj poznega lansiranja vozila na trg, strategi upajo, da bodo vstopili na trg ravno v trenutku, ko se bo prodaja električnih vozil končno dvignila.

Vstopna cena Minija E naj bi se orientirala po različici Cooper S.