Nedvomno si Hyundai s Kono želi ne le povečati prodajne številke, pač pa tudi ugled. Je namreč povsem nov avtomobil, ki želi v prihodnje prepričati mlajše kupce, kar dokazuje tudi dvobarvna kombinacija privlačno oblikovane zunanjosti. V dolžino meri 416 centimetrov in je kot tak najmanjši predstavnik med SUV-ji tega korejskega proizvajalca.
Notranjost je v primerjavi z živahno in zanimivo zunanjostjo vseeno nekoliko bolj zadržana, četudi ponuja zanimiv izbor barvne sheme, ki si jo kupec lahko prilagaja. Nedvomno izstopa 7- ali 8-palčni barvni zaslon, ki združuje navigacijski sistem, multimedijske funkcije in mobilno telefonijo. Ogrevan volanski obroč je na voljo za doplačilo, na voljo je lahko tudi električna nastavitev prednjih sedežev, ki sta lahko ogrevana in ventilirana. Če k temu dodamo še dvižni projekcijski zaslon pred voznikom, induktivno polnjenje telefona, samodejno klimatsko napravo in številne varnostne asistenčne sisteme, je Kona lahko namenjena tudi zahtevnim kupcem.
Še posebej z močnejšim, prisilno polnjenim agregatom (130 kW/177 KM) in serijskim štirikolesnim pogonom. V kombinaciji s tem motorjem je na voljo zgolj sedemstopenjski dvosklopčni samodejni menjalnik in štirikolesni pogon. Šibkejši motor v ponudbi je litrski prisilno polnjen bencinski trivaljnik (88 kW/120 KM). Ta je ne glede na izbran paket opreme na voljo skupaj s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in pogonom na prednji kolesni par. Prihodnje leto pa bo Kona pripeljala še z 1,6-litrskim turbodizelskim motorjem (85 kW/115 KM in 100 kW/136 KM) in celo kot električna različica.
Na voljo so štirje paketi opreme, že osnovni Trend (le s šibkejšim motorjem) pa ponuja zelo dolg spisek serijske opreme. Vstopni model je na voljo za14.990 evrov, za močnejšo Kono z vstopnim paketom opreme Style pa 21.990 evrov.