V Mariboru se je danes začelo dvodnevno jugovzhodno evropska poslovno B2B srečanje SEEmeet Slovenia 2018. Že tretji mednarodni dogodek v Sloveniji je skupaj pripravilo sedem regionalnih razvojnih agencij iz sedmih regij, podprla pa sta ga tudi agencija Spirit ter ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo.
Kot je povedal direktor Mariborske razvojne agencije Mihael Leskovar, se tako v Mariboru mudijo gostje iz 110 podjetij iz devetih evropskih držav, med njimi je 147 podjetnikov ter 25 drugih članov delegacij. V dveh dneh bodo izpeljali kar 1182 sestankov, saj želijo z dobro organizacijo podjetnikom omogočiti, da v čim krajšem času opravijo čim več razgovorov in si odprejo čim več vrat za prihodnje. Največ podjetnikov prihaja iz Srbije, Madžarske in Italije, pa tudi Avstrije, Turčije in Velike Britanije.
Vhod Slovenije postaviti ob bok zahodu
“Malim in velikim podjetjem na ta način pomagamo do lažjega vstopa na tuje trge in spoznavanje tujih potencialnih partnerjev. Želimo, da SEEMeet postane resen dogodek. Prav to je ključna naloga nas kot podpornega okolja, ki skupaj skrbi za to, da bi tudi vzhodno kohezijsko regijo postavili ob bok zahodni in kljub nekoliko nižji absorbcijski sposobnosti črpanja evropskih sredstev s takimi dogodki poskrbimo, da bodo naša podjetja lažje konkurirala tudi na razpisih, ki jih objavljata Spirit in gospodarsko ministrstvo,” je še poudaril Leskovar.
“Veseli nas, da se veče število tujih udeležencev, ki jih je letos že okoli 80 odstotkov. Naš cilj je med drugim tudi ta, da se veča število tujcev. SeeMeet namreč ponuja platformo za podjetja iz različnih panog, pri čemer je poseben poudarek na podjetjih s področja digitalizacije industrijskih procesov, informacijsko-komunikacijske tehnologije, predelovalne industrije, podjetjih s področja energetske učinkovitosti in drugih storitev,” je povedal koordinator dogodka Franca Gönca
Da je osrednje vodilo javne agencije Spirit prav podpora slovenskim izvoznim podjetjem in spodbuda njihovih aktivnosti, ki vodijo v uspešne poslovne povezave in sklenitev novih poslov, pa je danes spomnila predstavnica Spirita Petra Ambrožič. Rast izvoza po njenih besedah namreč potrjuje, da ima Slovenija proizvode, ki so primerni za globalne trge.