Projekt južnega dela zahodne obvoznice Maribor je v takšnem stanju že nekaj let, dela pa kljub obljubam še niso dokončana. »Trenutno je projekt prve etape, ki se začne na koncu že zgrajene zahodne obvoznice na križišču z Lackovo cesto in poteka do vključno križišča s Kardeljevo cesto, v fazi reševanja pravno premoženjskih zadev z namenom pridobitve pravice graditi,« so nam pojasnili na Direkciji Republike Slovenije za infrastrukturo (DRSC).
Celota investicija prej omenjene etape, je ocenjena na 22 milijonov evrov, v ta znesek je všteta gradnja, odkup nepremičnin, strošek inženirskih storitev pri gradnji ter izdelava strokovnih podlag in idejnega projekta.
Prav tako še ni znana prihodnost druge etape, ki poteka od križišča s Kardeljevo do Tržaške ceste ter tretje etape, ki vodi od Tržaške ceste preko železniške proge do avtoceste. Omenjeni etapi se trenutno načrtuje na nivoju študije variant, na podlagi potrjene variante sledi sprejem Državnega prostorskega načrta.
Mestna občina Maribor je zadolžena za pločnike ob cesti, povezavo naj bi, kot so dejali poskušali asfaltirati v tem letu, če bo to dopuščalo finančno stanje.
»Datuma pričetka še ni možno opredeliti, saj bo terminski plan lahko izdelan šele po sprejetem Državnem prostorskem načrtu, celotni projektni in investicijski dokumentaciji, ki se izdeluje skladno z zakonsko predpisanim postopkom,« še dodajajo na DRSC.
Lokalno