Ruše

Nadaljuje se gradnja Dravske kolesarske poti skozi ruško občino

Gabrijel Toplak, 20.04.19 ob 07:04

V Bistrici ob Dravi z gradnjo mostu nadaljujejo z gradnjo preostalega dela kolesarske poti od Ruš proti Mariboru, ki je del Dravske kolesarske poti.

V Bistrici ob Dravi nadaljujejo z gradnjo kolesarske poti od Ruš proti Mariboru. Ta zajema montažo mostu čez potok Bistrica, kar pomeni odpravo še zadnje ovire za dokončanje kolesarske poti od Ruš do železniške postaje v Bistrici ob Dravi.

Ruška občina plačala sofinancerski delež

Po zaključku gradnje omenjene kolesarske poti, s katero so pričeli januarja lani, pa bo zgrajena celotna kolesarska pot od Ruš do meje z občino Maribor v dolžini 5,8 kilometrov. Trenutno pa je asfaltirana pot zgolj od Ruš do Bezene, te dni se asfaltira preostanek do Bistrice ob Dravi. Z asfaltiranjem poti od Bezene do Bistrice ob Dravi oziroma montažnega mosta bodo predvidoma zaključili v sredo.

Investitor izgradnje je Direkcija RS za infrastrukturo, svoj sofinancerski delež v višini 4 odstotkov pa je ruška občina poravnala z zagotovitvijo projektne dokumentacije in vodenjem izvedbe investicije.

cof

cof

Konec del najkasneje konec junija

Z novinarskim vprašanjem smo se obrnili tudi na občino Ruše, kjer nam je Saša Ajd, višji svetovalec za komunalno gospodarstvo odgovoril, da bo izvajalec skladno s potrjenim terminskim planom dela na mostu čez potok Bistrica ta zaključil najkasneje do konca letošnjega junija. »V tem roku bodo izvedena tudi vsa dela ureditve kolesarske poti med naselji Ruše in Bistrica ob Dravi,« je pojasnil Ajd.

Iz evropskega sklada za regionalni razvoj za kolesarske poti 860.000 evrov

Sicer pa je vladna služba za razvoj in evropsko kohezijsko politiko, ki upravlja z evropskimi strukturnimi skladi in kohezijskim skladom, kot smo poročali, mariborski občini odobrila 1,6 milijona evrov za projekt ureditve kolesarske infrastrukture med mestnimi četrtmi in krajevnimi skupnostmi v Mariboru. Iz evropskega sklada za regionalni razvoj bodo prejeli 860.000 evrov. Namen projekta je, da mestna občina z izgradnjo primerne kolesarske infrastrukture ustvari pogoje za spremembo potovalnih navad v Mariboru in okolici, predvsem pa zaustavi rast avtomobilskega prometa. S pomočjo omenjene investicije bodo v štajerski prestolnici vzpostavili sklenjene kolesarske povezave med posameznimi deli mesta, ki bodo varne in uporabne tudi za manj izkušene kolesarje ter bodo zato ponujale dobro alternativo vožnji z motornimi vozili.