Franc Kangler, kandidat za poslanca iz Maribora je na Večerovem soočenju povedal, da se kmalu vzpostavlja redna letalska povezava iz Maribora z Wizz Airom in Ryanairom. Če bi res prišlo do tega, bi bili to prvi leti Wizz Air-a iz Maribora v zgodovini. Irski Ryanair je že bil v Mariboru, toda samo enkrat, Slovenija pa je ena izmed redkih držav v Evropi, od koder ta letalski ponudnik ne leti.

Ministrstvo za infrastrukturo teh podatkov še nima

Kangler je povedal, da je ta kriza negativna za gospodarsko rast, ampak da je lahko tudi pozitivna, ker se na primer govori tudi o letališču in razvoju Maribora. Ob tem je povedal, da se v roku 14 dni vzpostavlja redna linija Wizz Air Maribor – Skopje. “In to tisti Wizz Air, ki je deloval na območju Ukrajine, na področju Rusije, ki se sedaj seli v Slovenijo. In če znamo to izkoristit, je to boljša prihodnost za Slovenijo,” je ob tem poudaril.

Ministrstvo za infrastrukturo, ki je v imenu države lastnik Letališča Edvarda Rusjana Maribor, je za Sierra5.net sicer povedalo, da (še) nimajo podatkov o prihodu nizkocenovnega letalskega prevoznika Wizz Air na Letališče Edvarda Rusjana Maribor.

Po poročanju slovenskega letalskega portala Sierra5.net, je izvajalec storitev obratovanja LERM – DRI upravljanje investicij, Družba za razvoj infrastrukture, d.o.o potrdil, da pogovori med upravljalcem LERM in letalskim prevoznikom Wizz Air glede vzpostavitve povezave na relaciji Maribor-Skopje potekajo, vendar da dokončen dogovor še ni sklenjen.

Tudi madžarski prevoznik je za Sierra5 povedal, da je Slovenija zanje pomemben trg in da so vedno zainteresirani za širitev obsega letenja, kar se tudi odraža z visoko rastjo njihove družbe. Wizz Air je torej mariborskemu letalskemu trgu naklonjen.

Slovenija je ena izmed redkih držav v Evropi, od koder Ryanair (še) ne leti

Potekajo tudi pogovori z največjim evropskim nizkocenovnikom, irskim Ryanairom, vendar upravljalec več informacij ni mogel izdati. Ryanair je sicer že bil v Mariboru, ko je leta 2008 letel v Ljubljano iz London Stansteda, kar je bilo tudi do sedaj edino redno letenje tega irskega prevoznika iz Slovenije v zgodovini. Na Sierra5 ob tem poudarjajo, da smo trenutno ena izmed redkih držav v Evropi, od koder ta letalski ponudnik ne leti.

Slovenija si sicer prizadeva za izboljšanje letalske povezljivosti Slovenije. Pretekli teden je Ministrstvo za gospodarski razvoj objavilo razpis, s katerim subvencionirajo lete v Slovenijo po vnaprej znani formuli, ob prejemu sredstev pa se mora prevoznik zavezati, da bo lete ohranjal tudi po zaključku razpisnega obdobja. Na voljo je 2 milijona evrov.