Ne glede na to, da sta občina in Marprom v zadnjih letih kupila 16 novih avtobusov, na Marpromu vozni park ocenjujejo kot precej dotrajan. Vozijo z 51 avtobusi, povprečna starost vozila je okoli 6 let in pol, 17 vozil je še vedno starejših od 10 let, 16 pa jih poganjajo stari, okoljsko manj primerni motorji. 38 vozil za pogonsko gorivo uporablja dizel, preostali vozijo na plin. »Avtobusi imajo zato zmanjšano obratovalno zanesljivost, so po konstrukciji zastareli, vozila so do potnikov in okolja neprijazna. Vozila, ki so v takšnem stanju tudi odvračajo potnike od uporabe javnega prometa in so kot takšna popolnoma nekonkurenčna osebnim vozilom,« pravijo v Marpromu.

Z novimi pravili javnega naročanja bodo lahko pogonsko gorivo izbrali že vnaprej, kaj konkretno bodo izbrali, pa bo pokazala primerjalna analiza. Na občini računajo, da bo za novi nakup na voljo nekaj več kot milijon evrov, s tem denarjem pa je moč kupiti 4-5 avtobusov na dizelski pogon, 4 avtobuse na zemeljski plin, 2 električna avtobusa ali pa 3-4 hibridne avtobuse.

Dizlov tokrat naj ne bi kupili 

Tokrat naj občina ne bi izbrala dizlov, temveč želi iti v nakup hibridnega in alternativnega pogonskega goriva.  Nekaj več kot 800.000 evrov naj bi občina dobila iz Eko sklada, avtobuse pa bi kupili v začetku prihodnjega leta. Nakup morajo sicer predhodno odobriti še mestni svetniki.