O Mariborčanki Petri Leskovšek Lasetzky – Razvedrilko smo v preteklosti že poročali. Otrokom s pomočjo izrisanih talnih iger na zunanjih in notranjih površinah kot s pomočjo ostalih aktivnosti, ki jih izvaja, približati igre, ki smo se jih igrali več 10 let nazaj, jim na tak način popestriti prosti čas, stran od najrazličnejših mobilnih naprav ter jim omogočiti razvoj ravnotežja, koordinacije, kondicije, odrivne moči in domišljije.

Danes je ustvarjala z osmošolci in devetošolci Osnovne šole Leona Štuklja Maribor. »V šolskem letu 2019/2020 se je imenovana šola pridružila projektu POGUM, v katerem pri učencih razvijajo kompetence podjetnosti, v okviru projekta pa želijo, s pomočjo njihovih učencev, nadaljevati tudi s preurejanjem šolskih prostorov in okolice. Šola namreč razpolaga z neizkoriščenimi površinami, ki bi jih bilo treba smiselno urediti in popestriti ter njihovo uporabo nameniti širšemu krogu ljudi.«

Pred časom so na šoli poskrbeli za novo fasado, sedaj so si želeli, da njihovo dvorišče popestrijo z različnimi talnimi igrami. Kot pojasni Petra, želijo šolo na ta način še bolj približati tudi lokalnemu okolju ter učencem omogočiti možnost dodatnih didaktičnih in zabavnih aktivnostih. »Naloge so se pred več meseci lotili tako, da so med učenci izvedli anketo o tem katerih talnih iger si želijo oz. na katerih bi se sami najraje igrali. Na ta način so dobili nabor iger, ki so jih učenci danes pričeli barvati.« Učenci so tako izbrali svoje kombinacije barv in v sproščenem vzdušju, ob zvokih glasbe, pričeli z barvanjem.

»Naloge so se pred več meseci lotili tako, da so med učenci izvedli anketo o tem katerih talnih iger si želijo oz. na katerih bi se sami najraje igrali. Na ta način so dobili nabor iger, ki so  jih učenci danes pričeli barvati.«

»Za Razvedrilka tak pristop in ideja predstavljata eno prav posebno, povsem novo in hkrati zelo prijetno izkušnjo. Učenke in učenci so bili zelo pridni. Zelo motivirani. Pri svojem delu zelo natančni in umirjeni. Upoštevali so vsa navodila glede načina nanosa barv in se ob ustvarjanju vidno zabavali.  Kako lepo jih je bilo opazovati. Tako skrbno so se lotili dela. Tako spoštljivo.  Dragi otroci in učitelji, Hvala vam za to izkušnjo,« je svoje občutke ob zaključku strnila Petra.