V zadnjih letih se je Magna Steyr, soočala s precejšnjimi težavami, razlog pa je bil predvsem upad naročnikov. Sedaj so Avstrijci sklenili pogodbo s podjetjem GAC, s katero želita podjetji pospešiti električno mobilnost in razširiti lokalizirano proizvodnjo električnih vozil v Evropi. Sodelovanje poudarja regionalno zavezanost GAC-a, saj širi sestavljanje, dobavo in prodajo, hkrati pa izpostavlja vodilno vlogo Magninega znanja na področju proizvodnje vozil.
Serijska proizvodnja električnega terenca
Podjetji sta se sporazumeli o serijski proizvodnji GAC-ovega električnega terenca AION V. Gre za popolnoma električni terenec in predstavlja drugo generacijo tega modela. Avto je predstavljen kot terenec z moderno tehnologijo, glavni poudarek pa leži predvsem na udobju ter drznemu izgledu. Terenec je dolg približno 4,6 metra, moč motorja pa znaša okoli 150 kw. Podpira hitro polnjenje, doseg avta pa predvideva razdaljo 650 prevoženih kilometrov. Začetna cena za evropski trg se giblje okoli 35.000 evrov.
AION V, ki je prejel pet zvezdic na Euro NCAP testih, je bil premierno predstavljen na Finskem, Poljskem in Portugalskem. Podjetje GAC prav tako načrtuje širitev na dodatne evropske trge preko novih partnerstev, servisnih in prodajnih mrež.
Partnerstvo bo prineslo obojestransko zadovoljstvo
Predsednik podjetja GAC, Wei Haigang, je v izjavi za javnost povedal, da je Evropa ključni trg v globalnem razvoju podjetja GAC, partnerstvo z Magno pa podjetju omogoča, da evropskim strankam ponudijo lokalno sestavljena električna vozila, ki odražajo GAC-ove vrednote, kot so pametna tehnologija, trajnost in vrhunska izdelava.
Predsednik Magna Complete Vehicles, Roland Prettner, je dodal, da sodelovanje odraža zaupanje, ki ga proizvajalci vozil izkazujejo Magninemu strokovnemu znanju. Tovarna v Gradcu ponuja fleksibilnost in zmogljivost, kar omogoča proizvajalcem OEM, kot je GAC, učinkovito in zanesljivo lokalizacijo proizvodnje.
V le nekaj mesecih dva naročnika iz Kitajske
Podjetje Magna Steyr, ki ima obrat tudi v Hočah in trenutno bolj kot ne sameva, je že sredi septembra, oznanila novico o serijski proizvodnji dveh modelov kitajskih električnih avtomobilov znamke Xpeng. Za prihodnost se napoveduje tudi proizvodnja preostalih modelov, podobno kot pri podjetju GAC, pa želi Xpeng lokalizirati proizvodnjo električnih vozil za evropski trg. Magna Steyr si z obema novima naročnikoma, obeta dolgoročno sodelovanje.
