V Gradcu so vozni redi različnih izvajalcev javnega mestnega potniškega prometa zelo usklajeni, zato je tudi ob razmeroma dragih parkirninah v središču mesta (v najožji modri coni en evro za pol ure) v prestolnici avstrijske Štajerske za mnoge javni prevoz logična prva izbira.

Dve progi podzemne železnice

Graški mestni promet je tako v zadnjem predkoronskem letu 2019 preštel skoraj 119 milijonov potnikov, poroča Siol.

Vrednost naložbe ocenjujejo na 3,3 milijarde evrov, zajema pa dve progi v skupni dolžini 25 kilometrov, ki sta načrtovani kot dopolnilo obstoječemu mestnemu prevozu in s štirimi prestopnimi točkami za primestne in medkrajevne vlake in 12 prestopnimi točkami za primestne avtobuse.

Graški holding, ki skrbi za mestne avtobuse, tramvaje, trolejbuse in vzpenjače, je te dni skupaj z županom Siegfriedom Naglom predstavil zelo konkretne načrte o uvedbi podzemne železnice v Gradcu. Vrednost naložbe ocenjujejo na 3,3 milijarde evrov, zajema pa dve progi v skupni dolžini 25 kilometrov, ki sta načrtovani kot dopolnilo obstoječemu mestnemu prevozu in s štirimi prestopnimi točkami za primestne in medkrajevne vlake in 12 prestopnimi točkami za primestne avtobuse.