Direktorica Slovenske turistične organizacije (STO) Maja Pak je danes podala odstopno izjavo s te funkcije. Razlog je razhajanje pogledov na vodenje STO z ministrom za gospodarski razvoj in tehnologijo Zdravkom Počivalškom. Mandat bo Pakovi predvidoma prenehal s 1. decembrom letos. Do nadaljnjega se bo nato vrnila na prejšnje delovno mesto na STO.
Maja Pak je STO prvič vodila med letoma 2010 in 2012, ko je prišlo do združitve STO v javno agencijo SPIRIT Slovenija. V drugem mandatu je vodila ponovno samostojno STO od avgusta 2015 do danes.
Pakova je ob tem povedala: “STO zapuščam v odlični kondiciji, z vrhunsko, motivirano in kreativno ekipo, s katero smo v preteklih letih v tesni povezavi s turističnim gospodarstvom uspešno pozicionirali Slovenijo na globalnem turističnem zemljevidu kot zeleno in trajnostno usmerjeno destinacijo, ki se redno uvršča na lestvice najbolj atraktivnih in zaželenih turističnih destinacij. Ponosna sem na dosežke STO v zadnjih sedmih letih in na to, da sem imela priložnost voditi organizacijo, ki je Slovenijo postavila za primer dobre prakse na področju razvoja in implementacije trajnostnega turizma na globalni ravni.”
Bo turizem po krizi še uspešnejši in še bolj trajnosten?
“V tem obdobju so bili narejeni veliki premiki v smeri prepoznavnosti in želenega pozicioniranja Slovenije v mednarodnem prostoru, konsistentnega znamčenja v skladu z znamko I feel Slovenia, v smeri digitalne preobrazbe trženja in oblikovanja partnerstev z najuglednejšimi mednarodnimi združenji organizatorjev potovanj. Slovenija je razvila lastno nacionalno orodje za trajnostni turizem (Zeleno shemo slovenskega turizma) in postala na globalni ravni primer dobre prakse na področju razvoja in trženja trajnostnega turizma, okrepile so se povezave z destinacijami v Sloveniji in partnersko sodelovanje s slovenskim turističnim gospodarstvom in drugimi ključnimi partnerji slovenskega turizma,” so zapisali na STO.
Dodali so: “Opazni napredek v razvoju trajnostne gastronomije je vplival na prihod Michelinovega vodnika v Slovenijo ter imenovanje Slovenije za Evropsko gastronomsko regijo 2021. Prav tako je STO intenzivirala vlaganje v razvoj in trženje kongresnega turizma. STO je intenzivirala sodelovanje pri odmevnih mednarodnih športnih dogodkih, pripravila temelje za razvoj športnega turizma ter aktivno podpirala zdraviliški in kulturni turizem. Pri uresničevanju vizije slovenskega turizma na poti do trajnosti je STO dosegla soglasno podporo vseh deležnikov slovenskega turizma. Vse to predstavlja dobre temelje za ponovni zagon turizma, ki mora iz krize iziti še uspešnejši, bolj trajnosten in odgovoren.”