Hotel Habakuk že desetletja predstavlja eno najbolj prepoznavnih destinacij pod Pohorjem. Odkar je junija letos prešel v roke novih slovenskih lastnikov, pa je vse bolj jasno, da bo ta prestižna lokacija kmalu zasijala v povsem novi luči.
Nova ekipa, novi začetki
Junija 2024 je Hotel Habakuk začel pisati novo poglavje. Novi lastniki so prevzeli vajeti z jasnim ciljem – hotel popeljati med najboljše ne le v regiji, ampak tudi širše. Ena prvih potez je bilo odprtje vrat za nove sodelavce. Potrebujejo svežo ekipo ljudi, ki bi se pridružili obstoječemu kolektivu in skupaj z njimi ustvarjali zgodbo uspeha.
Delovna mesta so na voljo v različnih sektorjih – od recepcije do kuhinje, od sobaric do wellnessa, da ujamete trenutna razpisana prosta delovna mesta, pa velja redno spremljati poseben zavihek na njihovi spletni strani, ki ga najdete tukaj.
Ena od zanimivih novosti, ki jih ponujajo, so prilagodljivi urniki. To pomeni, da se zaposleni lažje uskladijo med službenimi obveznostmi in zasebnim življenjem, kar je dandanes izjemno pomembno. Poleg tega pa so tu še konkurenčne plače, nadpovprečni regresi in celo popusti za letovanja v partnerskih hotelih.
Romana Šalamun, predstavnica Hotela Habakuk, je ob tem poudarila: »Vedno smo verjeli, da so ljudje srce vsakega podjetja. Zato si prizadevamo, da naši zaposleni niso le številke na plačilni listi, ampak del naše družine.«
[[image_2_tj_207]]
Skrb za zaposlene je ključ do uspeha
V Hotelu Habakuk in družbi Artana d.o.o., ki vodi hotel, se zavedajo, da uspeh temelji na skrbi za zaposlene. Rast in razvoj kadra igrata ključno vlogo pri doseganju ciljev podjetja. Prav tako je za hotel pomembno, da se zaposleni počutijo cenjene, saj se njihovo zadovoljstvo odraža na kakovosti dela in na izkušnji gostov.
Kolektivno nezgodno zavarovanje je tako ena od oblik zaščite, ki jo hotel ponuja zaposlenim in njihovim družinskim članom. V primeru nezgode – bodisi na delovnem mestu bodisi v prostem času – so zaposleni zavarovani pred finančnimi posledicami. Skrb za varnost zaposlenih je na prvem mestu, zato hotel zagotavlja redna usposabljanja na področju varnosti pri delu, kot tudi preventivne zdravniške preglede.
V družbi verjamejo, da je ključno nenehno vlagati v znanje. Izobraževanje zaposlenih je tako del njihove dolgoročne strategije, ki vključuje vseživljenjsko učenje, povezovanje teorije in prakse ter razvoj strokovnih in komunikacijskih veščin. Zaposleni se tako neprestano usposabljajo za nova delovna orodja in procese, kar jim omogoča uspešno opravljanje vsakodnevnih nalog in večjo odgovornost na delovnem mestu.
Še en pomemben vidik politike Hotela Habakuk je tudi izjemen posluh za socialno skrb, vključno
vključno s solidarnostno pomočjo v primeru dolgotrajnih bolniških odsotnosti in omogočanjem varnega delovnega okolja, ki upošteva visoke standarde varstva pri delu in varnosti pred požarom.
Ob vlaganju v zaposlene še kar nekaj drugih novosti in investicij
Čeprav je hotel že zdaj v očeh mnogih sinonim za kakovost, tako v Mariboru kot širše pa utrjujejo tudi svoj položaj vidnega delodajalca, se Hotel Habakuk tu ne ustavlja. Ob skrbi za zaposlene načrti novih lastnikov vključujejo obsežne prenove, ki bodo nadgradile izkušnjo za goste in s tem ustvarile nova delovna mesta.
V prvi vrsti je prenova wellness centra, ki naj bi po prenovi postal eden najboljših v regiji. Tukaj bodo lahko gostje uživali v vrhunskih storitvah, zaposleni pa bodo delali v enem izmed najbolj sodobnih centrov.
Prenavljajo se tudi bazenska terasa in prostori za poslovne dogodke. To pomeni, da bo Habakuk v prihodnje lahko gostil še več poslovnih srečanj, konferenc in seminarjev, kar prinaša še več možnosti za zaposlene v različnih sektorjih.
Za domačine, ne le turiste
V Habakuku pa se ne osredotočajo le na obiskovalce od daleč. Velik poudarek dajejo tudi na lokalno skupnost. Vikend dogodki z živo glasbo, tematski brunchi in druge aktivnosti so le začetek prizadevanj, da hotel postane kraj, kamor bodo radi zahajali tudi domačini. Poleg tega pripravljajo tudi posebne programe za športne ekipe, ki bodo v hotelu lahko našle prostor za regeneracijo in pripravo na nove izzive.
[[image_1_tj_207]]
Nova prihodnost, nova vizija
Ko se hotel bliža 50-letnici obstoja, novi lastniki in ekipa zrejo naprej. Prepričani so, da lahko z vlaganjem v prenove in predvsem v svoje zaposlene hotel Habakuk ponovno postane vodilna destinacija v regiji. S tem pa ne bodo le izboljšali turistične ponudbe, ampak tudi prispevali k razvoju lokalnega okolja.
Če želite postati del te zgodbe, imate zdaj odlično priložnost. Hotel Habakuk namreč išče ljudi, ki bodo s svojim znanjem in strastjo pomagali ustvariti svetlo prihodnost pod Pohorjem. Kot je povedala Romana Šalamun: »Naš uspeh je v tem, da rastemo skupaj – z našimi gosti, našimi zaposlenimi in skupnostjo, v kateri delujemo.«