Italija, najpomembnejši tuji trg slovenskega turizma, ostaja precej tradicionalno tržišče: Italijani največ povprašujejo po Bledu, Kranjski gori, Postojnski jami, Ljubljani, Mariboru in drugih poznanih destinacijah. Vendar pa so najbolj zadovoljni, ko se “izgubijo” – navduši jih narava, način življenja, gostinska ponudba, pravi Gorazd Skrt.
Čudovite naravne lepote
“Italijani imajo Slovenijo tradicionalno radi, a v zadnjem času je bil dosežen še posebej velik preboj,” je na Slovenski turistični borzi (SIW) ta konec tedna povedal Gorazd Skrt, ki slovensko turistično ponudbo v sodelovanju z zasebnimi partnerji na italijanskem trgu promovira s podjetjem Lovely Trips. Slovenija je po njegovih besedah tudi v Italiji prepoznana kot destinacija s čudovito naravo in naravne lepote pritegnejo vse več pozornosti. “Če so se pred 10 leti za ta produkt zanimali Skandinavci in Nemci, se za naravo danes zanima tudi ogromno Italijanov,” opaža Skrt.
Italijani slovijo tudi kot veliki gurmani in tu so k prepoznavnosti Slovenije v zadnjem času pripomogle številne nagrade, ki so jih prejeli slovenske kuharske mojstrice in mojstri. “Je pa res, da sedaj Italijani od Slovenije pričakujejo bistveno več. Pred nekaj leti je bila Slovenija popolno odkritje, danes pa so, ob vseh promocijskih aktivnostih na italijanskem trgu v preteklih letih, pričakovanja precej višja,” opozarja sogovornik.
Navduši jih narava, način življenja …
V glavnem Italijani ostajajo tradicionalno tržišče: povprašujejo po Bledu, Kranjski gori, Postojnski jami, Ljubljani, Mariboru – skratka po destinacijah, ki jih poznajo iz časopisov, iz revij in televizije. “Zanimivo pa je, da so po izletu najbolj zadovoljni, ko se izgubijo – ko zavijejo z avtoceste in zaidejo v vas, ki ji ne vedo niti imena, jih pa navduši narava, način življenja, kakšna gostilna, ki so jo odkrili povsem po naključju,” pravi Skrt. Slovenskemu turizmu zato svetuje, naj se na velike ikone naveže tudi ostale destinacije.
STA