Mednarodni inštitut za potrošniške raziskave (MIPOR) je v okviru koncesije RS za opravljanje javne službe izvajanja primerjalnih ocenjevanj blaga in storitev, je v Ljubljani, Mariboru in Kopru opravil “test” pri več ponudnikih dostave pic. Preverili so kako poteka naročanje in dostava pice margerita. Od 10-ih testiranih jih je pet prejelo skupno oceno zelo dobro, eden dobro, pri šestih ponudnikih so zaznali pomanjkljivosti, zato so dobili oceno pomanjkljivo. V Mariboru so izbrali Pizzerio Maxi, Vivaldi in Ali. In kako so se izkazali?

Najslabše se je izkazal mariborski ponudnik

Sprva so ocenjevali samo naročilo, zanimalo jih je katere informacije bodo dobili in kako prijazna je oseba na drugi strani linije. »Najslabše se je izkazal ponudnik Ali, pri katerem so bili poleg skopega podajanja informacij še neprijazni,« zapišejo na ZPS. Ker vse več naročnikov plačuje s karticami in nima gotovine, bi se lahko naročnik ob dostavi znašel v zagati. Ugotovili so, da morejo potrošniki plačilo s kartico, zahtevati vnaprej. »V izogib nevšečnostim priporočamo, da si potrošniki pred naročilom ogledajo ponudnikovo spletno stran, če je le ta na voljo,« svetujejo.

Tako so ocenjene pizzerija Maxi, Ali in Vivaldi

Pizzerija Maxi je dobil slabo oceno za način plačila, sporočeno ceno ob klicu, z oceno zelo dobro pa so ocenili: prijaznost, zaračunavanje dostave, odstopanje od napovedanega časa dostave, navedbo alergenov, izolirno opremo, embalažo, račun, temperatura v trenutku dostave in splošno vizualno oceno.

Pri Aliju so z zelo dobro ocenili čas dostave, izolirno opremo, račun, embalažo, ujemanje dostave in naročila ter vizualno oceno prepečenosti. A skupno so si zaslužili označbo pomanjkljivo saj so bili razočarani nad načinom plačila, prijaznostjo, zaračunavanjem dostave, podano ceno in navedbo alergenov.

Prav tako je oceno pomanjkljivo dobila pizzerija Vivaldi. Zadovoljni so bili s prijaznostjo, časom dostave, izolirno opremo, računom, embalažo, ujemanje dostave in naročila. Razočaralo jih je zaračunavanje dostave, podajanje cene in navedba alergenov.

Pomanjkanje oznak alergenov

Na spletni strani ponudnikov se potrošniki večinoma lahko seznanijo s ponudbo in ceno, z možnimi načini plačila in možnostmi dostave, saj imajo vsi ponudniki, z izjemo picerije Vivaldi, svojo spletno stran. Po zakonu je obvezno, da so poleg sestavin oznake alergij, pizzerija Ali, tega ni imela, pa tudi po telefonu teh informacij niso  ponudili. Pri Vivaldiju so jim odgovorili, da je informacija o sestavinah, na voljo tistim, ki osebno obiščejo gostilno. Čakanje na hrano je eden izmed ključnih zadev pri naročilu. S točnostjo so pohvalili picerijo Maxi.

Več lahko preberete TUKAJ.