Pobudnika akcije, podjetji Henkel in Mercator, sta s pomočjo kupcev proizvodov Persil, Silan in Somat na Mercatorjevih prodajnih mestih, v decembru 2018 in januarju 2019, zbirala sredstva za zimovanje 50 otrok iz socialno ogroženih družin.
Za otroške vragolije med počitnicami
Henkel in Mercator sta humanitarni projekt Snežne kepe sreče, izpeljala v sodelovanju z Zvezo prijatevljev mladine Slovenija, ki vsak dan nudi pomoč otrokom in družinam v stiski. V preteklem letu so otroci v okviru projekta uživali na šestih priljubljenih letoviščih po vsej Sloveniji. Zveza prijateljev mladine Slovenija z več kot šestdesetletno tradicijo pod svojim okriljem združuje 112 zvez prijateljev mladine, ki delujejo na področju cele Slovenije. Projekt Snežne kepe sreče pa bo posebej razveselil tiste, ki se želijo naučiti novih veščin, ki jih prinašajo zimski športi.
“Izjemno smo veseli in počaščeni, da že drugo leto sodelujemo v tem projektu, s katerim zagotavljamo zimovanja otrokom iz socialno manj prijaznega okolja. Trenutno so otroci že na Golteh, v Kranjski Gori in na Pohorju, v naslednjem tednu pa bodo otroci zimovali še v Trenti, Kranjski Gori, Piranu in Pacugu,” je povedala Breda Krašna, generalna sekretarka Zveza prijateljev mladine Slovenije.
Dve veliki korporaciji skupaj za nasmehe otrok
Henkel in Mercator sta ponosna na uspeh akcije, ki je ponovno doživela dober odziv kupcev, ki so podprli Snežne kepe sreče. “Našo skupno zimsko akcijo Snežne kepe sreče smo ponovno uspešno pripeljali do zaključka. Glede na njeno ime, smo prepričani, da bodo kepe tudi letos razveselile otroke in da bo nastalo veliko lepih snežnih spominov. Ob tej priložnosti se želimo zahvaliti vsem kupcem, ki so nas v akciji podprli in ponovno pokazali nesebičnost, ko gre za naše najmlajše. Verjamem, da smo tudi Zvezi prijateljev mladine Slovenija polepšali začetek letošnjega leta,” je dejal Uroš Vodopivec, key account manager Henkel Slovenija.
“Akcije v sodelovanju s Henklom kupci v Mercatorju očitno že dobro poznajo in se pozitivno odzovejo. Tudi v trgovinah poskrbimo, da so kupci o akciji obveščeni in prepoznajo dodano vrednost ter vedo, da skupaj z ZPMS otrokom omogočamo nepozabna zimovanja. Seveda si vsi želimo, da takih akcij ne bi potrebovali, vendar so še kako potrebne. Vsak euro šteje, vsaka pobuda in predvsem vsako otroško veselje, ki ga lahko omogočimo,” je poudarila Tanja Durin iz Mercatorjevega korporativnega komuniciranja.