Čeprav smo na slovenskih univerzah prilagodili izvedbo oblik ter načinov poučevanja in učenja ter preverjanja in ocenjevanja znanja, ugotavljamo, da največjo težavo predstavljajo neizvedene kontaktne ure, ki zahtevajo prisotnost študentk in študentov v prostorih visokošolskih (in drugih delovnih) zavodov (znanstvenoraziskovalno delo, laboratorijske, vaje, terenske vaje, hospitacije in nastopi, pedagoška praksa, praktično usposabljanje itd.), ter izvedba pisnih izpitov, ki jih ne morejo nadomestiti prilagoditve preverjanja in ocenjevanja znanja in za katere je nujna prisotnost študentk in študentov v prostorih visokošolskih zavodov,” so zapisali v sporočilu za javnost.

Ugotavljamo, da največjo težavo predstavljajo neizvedene kontaktne ure, ki zahtevajo prisotnost študentk in študentov v prostorih visokošolskih (in drugih delovnih) zavodov (znanstvenoraziskovalno delo, laboratorijske, vaje, terenske vaje, hospitacije in nastopi, pedagoška praksa, praktično usposabljanje itd.), ter izvedba pisnih izpitov, ki jih ne morejo nadomestiti prilagoditve preverjanja in ocenjevanja znanja.

Opozarjajo tudi, da nekatere študentke in študenti ob nespremenjenem načinu dela ne bodo mogli izpolniti vseh obveznosti, posledično ne bodo mogli pristopiti k preverjanju in ocenjevanju znanja.

Rektorji pozivajo vlado, da takoj omogoči izvedbo nujnega pedagoškega procesa

Rektorji menijo, da mora vlada takoj omogočiti vsaj izvedbo nujnega dela pedagoškega procesa v prostorih visokošolskih zavodov v obliki individualnega ali skupinskega (med tri in pet oseb) dela ob upoštevanju preventivnih ukrepov zdravstvene stroke, prav tako izvedbo individualnega znanstvenoraziskovalnega dela, ki bo študentom študijskih programov prve in druge stopnje ter doktorskim študentom omogočalo dokončanje njihovih zaključnih del, so še sporočili iz rektorske konference.

STA