Nedavna objava hrvaške spletne strani Lokalna Hrvatska, ki napoveduje seminar o oceni vrednosti nepremičnin in stroškov razlastitve, je v najavi tega dogodka uporabila kar slovensko fotografijo srca med vinogradi s Špičnika. Objava je naletela na precej mešane odzive predvsem pri Slovencih, saj se nekateri od njih v šali sprašujejo, ali nam Hrvati želijo po teranu vzeti še Špičnik.
Domovina je mozaik lokalnega življenja
Lokalna Hrvatska se na spletni strani sicer hvali z oživitvijo stare krilatice pod sloganom Spoznaj domovino, da jo boš imel bolj rad ter obenem tudi z dokazovanjem, da je domovina mozaik lokalnega življenja.
Več šaljivih fotografij hrvaških znamenitosti z imeni slovenskih krajev
Pod objavo novice o seminarju in fotografije s Špičnika na družbenem omrežju Twitter se je zvrstilo več šaljivih fotografij hrvaških znamenitosti z imeni slovenskih krajev. Pod objavo na omenjenem družbenem omrežju pa so se odzvali tudi na slovenskem veleposlaništvu v Zagrebu, kjer so zapisali, da je fotografija posneta na Špičniku v Sloveniji.
Avstrijci ne skrivajo, da od atrakcije dobro živijo
Je pa se omenjena fotografija srca med vinogradi že pojavila v tujih medijih. Poleti leta 2017 so jo Francozi v turističnem oglasu računalniško združili z eno od alzaških vasi in tudi takrat je bilo vznemirjenje zares veliko. V preteklosti so svečinsko srce kot svoje oglaševali še Avstrijci, ki pa obenem priznavajo in niti ne skrivajo, da od tovrstne atrakcije ob meji med obema državami dobro živijo. Zaradi množične uporabe te fotografije se v Svečini že dlje časa sprašujejo, kako ta simbol učinkovito zaščititi.