Partnerja projekta Lidl Slovenija in Vinski univerzum sta tako uspešno zaključila že osmi natečaj za perspektivne mlade slovenske vinarje, na katerem se je letos pomerilo 54 vin 36 mladih vinarjev. Zmagovalno vino bo od pomladi na voljo v vseh Lidlovih trgovinah po Sloveniji.
V zadnjem krogu natečaja Mladi vinar Slovenije so se pomerili trije super finalisti, ki so s svojim vinom najbolj izstopali v posamezni kategoriji (rdeča, bela in peneča vina). Med najboljše sta se poleg zmagovalca natečaja Andreja Erzetiča uvrstila še Simon Senekovič s sauvignonom 2019 in Klemen Čehovin s penino pinelo 2016. Po ocenah strokovne komisije so bili super finalisti dokaj izenačeni, zmagovalca pa je potrdil tudi glas ljudstva. »Epidemija je okrnila priložnosti za mlade vinarje, ki iščemo in izkoristimo vsako možnost, da svoja vina predstavimo čim širšemu krogu ljubiteljev dobre kapljice. Prav zato sem še toliko bolj vesel zmage in še bolj cenim naziv Mladi vinar Slovenije 2020, saj mi odpira vrata do slovenskih ljubiteljev vin,« je po razglasitvi povedal novopečeni Mladi vinar Slovenije, Andrej Erzetič.
Visoka udeležba in izjemna kakovost prijavljenih vin
Letošnji natečaj Mladi vinar Slovenije je zaznamovala visoka udeležba, ki je prijetno presenetila strokovno ocenjevalno komisijo. »Vina so bila letos izjemno kakovostna, odlikovali so jih dodelanost, kompleksnost in harmoničnost. Že podatek, da so vsi vzorci vin ustrezali kriterijem prijave veliko pove o tem, kako zelo so nas letošnji pridelovalci želeli navdušiti. Ocene so bile zato med seboj zelo izenačene, zmagovalno vino pa si je prislužilo 87,3 točke. Veseli smo, da je bilo ocenjevanje zahtevno, saj to pomeni, da se nam ni potrebno bati za prihodnost slovenskega vinogradništva,« je povedala prof. dr. Tatjana Košmerl predsednica strokovne ocenjevalne komisije natečaja.
Vina so bila letos izjemno kakovostna, odlikovali so jih dodelanost, kompleksnost in harmoničnost.
K ocenam strokovne komisije so svojo besedo dodali tudi člani vinskega kluba Zgodbe o vinu. Ti so na prvo mesto prav tako postavili Erzetičev cuvée. Glas ljudstva, ki je bil letos prvič del natečaja, je bil prilagojen trenutni situaciji, organizatorji natečaja pa so prepričani, da bodo lahko v prihodnjih letih vanj vključili več ljubiteljev vin.
Zmagovalno vino eno leto na policah Lidla Slovenije
Zmagovalec bo svoje vino v marcu postavil na police Lidla Slovenije, kjer bo kupcem na voljo eno leto. Partner natečaja Lidl Slovenija pa je vse tri super finaliste nagradil tudi z Lidlovim bonom v vrednosti 200 EUR. »Veseli smo, da se bo Andrejev Don 2017 pridružil več kot 50 slovenskim vinom, ki jih ponujamo našim kupcem. V okviru naše družbeno odgovorne pobude Ustvarimo boljši svet že skoraj desetletje podpiramo mlade slovenske vinarje, vsako leto pa jih z navdušenjem podprejo tudi kupci po vsej Sloveniji. Verjamemo, da bo tudi za Andreja sodelovanje z nami pomembna odskočna deska na trg,« je povedala Jure Lašič, vodja nabave vinskega sortimenta v Lidlu Slovenija.