Premier Janez Janša je sicer še na seji DZ sredi dneva dejal, da je še odprto vprašanje, ali se bo del učencev v torek dejansko vrnil v šolske klopi, predšolski otroci pa v vrtce, in sicer zaradi odkritja angleškega seva novega koronavirusa.
Pomislek premierja na mestu
Po pridobljenih mnenjih epidemiologov Nacionalnega inštituta za javno zdravje (NIJZ) in svetovalne skupine za covid-19 pri ministrstvu za zdravje, pa vlada zdaj ostaja pri prvotnem načrtu, da se torej v torek najmlajši vračajo v vrtce, učenci prve triade pa v šole. Pomislek premierja in ponovni poziv k podaji mnenja pristojnega ministrstva, epidemiologov in strokovne skupine je bil po oceni Kustečeve na mestu in odgovoren. Vlada mora namreč biti zelo previdna in pozorna na vse položaje, ki se velikokrat spreminjajo iz ure v uro, je dejala.
Stroka bo vrnitev v šole podrobno spremljala
Tako bodo tudi od torka po njenih besedah vsak s svojega vidika, šolsko ministrstvo s šolskega in vrtčevskega, zdravstvo pa z zdravstvenega in epidemiološkega vidika, spremljali, kako se bo vračanje v šole in vrtce obneslo.
Tako bodo tudi od torka po njenih besedah vsak s svojega vidika, šolsko ministrstvo s šolskega in vrtčevskega, zdravstvo pa z zdravstvenega in epidemiološkega vidika, spremljali, kako se bo vračanje v šole in vrtce obneslo.
Tako bodo dobili dobrodošlo informacijo iz prve roke oz. prakse, je pojasnila.
Testiranje učiteljev na sedem dni
Ministrica je ob tem tudi komentirala očitke šolskega sindikata Sviz o zmedi glede testiranja učiteljev. Kot je pojasnila, je bila v petek sprejeta posebna odredba, ki jo je podpisal minister, pristojen za zdravje, in na podlagi katere je bilo danes izvedeno testiranje zaposlenih v vzgoji in izobraževanju. Po uredbi se morajo sicer zaposleni testirati 24 ur pred začetkom neposrednega dela z otroki, nato pa vsakih sedem dni.
Ministrica razume stiske
O akciji, s katero zunajparlamentarna Stranka piratov Slovenije zbira podpise pod peticijo za njen odstop, pa je ministrica dejala, da razume stiske in različne poglede. “Sem pozorna nanje. Jih tehtamo. Morate pa razumeti, da na koncu vedno sprejmemo odločitev, ki je v tistem trenutku najbolj optimalna za to, da se lahko na varen način izvaja vzgojno-izobraževalni proces v tem zelo zahtevnem času,” je dejala. Zaveda pa se, da rešitve niso pogodu vsem, a ocenjuje, da so ustrezne.
STA